Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За I квартал 2020р. до лікарні надійшло 27 звернень проти 39 у 2019р.,  у т.ч. скарг за I квартал 2020р. - 0, проти 3 скарг (7,7%) за I квартал 2019 року.

На 10 000 населення цей показник склав  2,4 проти 3,4 у минулому році.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      2 (7,4%) проти 3 (7,7%);

- МОЗ України -                                  1 (3,7%) проти 1 (2,6%);

- ОДА -                                                10 (37,0%) проти 4 (10,2%);

- ДЗ ОДА -                                           1 (3,7%) проти 2 (5,1%);

- УОЗ ХМР -                                        0 проти 2 (5,1%);

- Міський голова -                               1 (3,7%) проти 2 (5,1%);

- Головний лікар  -                               0 проти 1 (2,6%);

- Урядова гаряча лінія –                       12 (44,5%) проти 20 (51,3%);

- народний депутат, депутати -             0 проти 3 (7,7%);

- заступник гол. лікаря -                       0 проти 1 (2,6%).

Усього:                                                      27                          39

 

Таким чином, відмічається збільшення звернень до Херсонської обласної державної адміністрації, які пов’язані з проханням про надання матеріальної допомоги.  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   11 звернень (40,8%) проти 13 звернень (33,3%);

Поліклініка № 2 -    7 звернень (25,9%) проти 12 звернень (30,8%);

Поліклініка № 3 –   2 звернень (7,4%) проти 5 звернень (12,8%);

Дитяча поліклініка № 1 – 2 звернення (7,4%) проти 3 звернення (7,7%);

Дитяча поліклініка № 2 –  0 проти 1 звернення (2,6%);

Дитяча поліклініка № 3 –  0 проти 1 звернення (2,6%);

Стаціонар -                        0 проти 2 звернення (5,1%);

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                5 звернення (18,5%) проти 2 звернення (5,1%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                         16 (59,3%) проти  23 (59,0%);

- від 5 до 10 днів -                              10 (37,0%) проти 16 (41,0%);

- більш 10 днів -                                           1 (3,7%) проти 0.

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2020р. та 2019р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) залишився на рівні минулого року.

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   11 (40,8%) проти 6 (15,4%).

Організація та надання медичної допомоги – 6 (22,2%) проти 6 (15,4%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 10 (37,0%)  проти 27 (69,2%).

 

ПРОПОЗИЦІЇ:

Заступникам головного лікаря:

1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації.

Термін: протягом року.

1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень.

Термін: протягом року.

 

 

 

Заступник головного лікаря

з організаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                                Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба