Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2020р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1575
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2020р. до лікарні надійшло 27 звернень проти 39 у 2019р., у т.ч. скарг за I квартал 2020р. - 0, проти 3 скарг (7,7%) за I квартал 2019 року.
На 10 000 населення цей показник склав 2,4 проти 3,4 у минулому році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 2 (7,4%) проти 3 (7,7%);
- МОЗ України - 1 (3,7%) проти 1 (2,6%);
- ОДА - 10 (37,0%) проти 4 (10,2%);
- ДЗ ОДА - 1 (3,7%) проти 2 (5,1%);
- УОЗ ХМР - 0 проти 2 (5,1%);
- Міський голова - 1 (3,7%) проти 2 (5,1%);
- Головний лікар - 0 проти 1 (2,6%);
- Урядова гаряча лінія – 12 (44,5%) проти 20 (51,3%);
- народний депутат, депутати - 0 проти 3 (7,7%);
- заступник гол. лікаря - 0 проти 1 (2,6%).
Усього: 27 39
Таким чином, відмічається збільшення звернень до Херсонської обласної державної адміністрації, які пов’язані з проханням про надання матеріальної допомоги.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 11 звернень (40,8%) проти 13 звернень (33,3%);
Поліклініка № 2 - 7 звернень (25,9%) проти 12 звернень (30,8%);
Поліклініка № 3 – 2 звернень (7,4%) проти 5 звернень (12,8%);
Дитяча поліклініка № 1 – 2 звернення (7,4%) проти 3 звернення (7,7%);
Дитяча поліклініка № 2 – 0 проти 1 звернення (2,6%);
Дитяча поліклініка № 3 – 0 проти 1 звернення (2,6%);
Стаціонар - 0 проти 2 звернення (5,1%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 5 звернення (18,5%) проти 2 звернення (5,1%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 16 (59,3%) проти 23 (59,0%);
- від 5 до 10 днів - 10 (37,0%) проти 16 (41,0%);
- більш 10 днів - 1 (3,7%) проти 0.
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2020р. та 2019р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) залишився на рівні минулого року.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 11 (40,8%) проти 6 (15,4%).
Організація та надання медичної допомоги – 6 (22,2%) проти 6 (15,4%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 10 (37,0%) проти 27 (69,2%).
ПРОПОЗИЦІЇ:
Заступникам головного лікаря:
1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації.
Термін: протягом року.
1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень.
Термін: протягом року.
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк