Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

          Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

          За I півріччя 2020р. до лікарні надійшло 42 звернень проти 76 у 2019р.,  у тому числі  1 (2,4%) скарги проти 4 (5,3%) у  2019 році.

          На 10 000 населення цей показник склав  3,7 проти 6,6  у минулому році.

          За перше півріччя 2020р. до лікарні надійшла 2 подяки проти 1 подяки у 2019 р.

          Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      4 (9,5%) проти 3 (4,0%);

- МОЗ України -                                  2 (4,8%) проти 2 (2,6%);

- ОДА -                                                11 (26,2%) проти 6 (7,9%);

- ДЗ ОДА -                                           2 (4,8%) проти 2 (2,6%);

- Міський голова -                               5 (11,9%) проти 4 (5,3%);

- УОЗ ХМР -                                        0 проти 2 (2,6%);

- Головний лікар  -                               3 (7,1%)  проти 6 (7,9%);

- Урядова гаряча лінія –                       15 (35,7%) проти 47 (61,8%);

- Народні депутати -                             0 проти 3 (4,0%);

- заступник головного лікаря -              0 проти 1 (1,3%).

 

Усього:                                                   42                        76

 

Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень на «Гарячу лінію». Значно збільшилася кількість звернень до облдержадміністрації.

  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -   15 звернень (37,5%) проти 25 звернень (33,3%);

Поліклініка № 2 -    9 звернень (22,5%) проти 22 звернення (29,3%);

Поліклініка № 3 –   5  звернень (12,5%) проти 9 звернень (12,0%);

Дитяча поліклініка № 1 – 3 звернення (7,5%) проти 6 звернень (8,0%);

Дитяча поліклініка № 2 –0 проти 1 звернення (1,4%);

Дитяча поліклініка № 3 –0 проти 2 звернення (2,7%);

 

Стаціонарні відділення – 1 звернення (2,5%) проти 7 звернень (9,3%);

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –  7 звернень    (17,5%)  проти 3 звернення (4,0%).

 

 

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                        23 (57,5%) проти  43 (56,6%);

- від 5 до 10 днів -                             15 (37,5%) проти 29 (38,1%);

- більш 10 днів -                                2 (5,0%) проти 4 (5,3%).

Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2020р. та 2019р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1.              Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   15 (37,5%) проти 7 (9,2%).

2.              Організація та надання медичної допомоги – 10 (25,0%) проти 15 (19,7%).

3.              Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 15 (37,5%)  проти 54 (71,1%).

 

 

 

Заступник головного лікаря

з організаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба