Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

          Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

          За 9 місяців 2020р. до лікарні надійшло 76 звернень проти 116 у 2019р.,  у тому числі  6 скарг (7,9%), проти 6 (5,2%) у  2019 році.

          На 10 000 населення цей показник склав  6,7 проти 10,1  у минулому році.

          За 9 місяців 2020р.  до лікарні надійшло 2 подяка проти 1 у 2019 році.

         

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України                         5 (6,6%) проти 8 (6,9%)

- Прем’єр Міністру України             0 проти 1 (0,9%)

- МОЗ України                                  2 (2,6%) проти 3 (2,6%)

- ОДА                                                14 (18,4%) проти 10 (8,6%)

- ДЗ ОДА                                           6 (7,9%) проти 4 (3,4%)

- Міський голова                               6 (7,9%) проти 7 (6,0%)

- УОЗ ХМР                                        0 проти 3 (2,6%)

- Головний лікар                                11 (14,5%)  проти  11 (9,5%)

- Заступник головного лікаря            0 проти 1 (0,9%)

- Урядова гаряча лінія                       32 (42,1%) проти 64 (55,2%)

 

Усього:                                                  76                116

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до головного лікаря, облдержадміністрації та Департаменту здоров’я ОДА, зменшилася кількість звернень до Урядової гарячої лінії.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   29 (39,2%);

Поліклініка № 2 -   14 (18,9%);

Поліклініка № 3 –   10 (13,5%);

Дитяча поліклініка № 1 – 12 (16,2%);

Дитяча поліклініка № 2 – 0;

Дитяча поліклініка № 3 – 0;

Стаціонарні відділення – 2 (2,7%);

Інші звернення (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                             7 (9,5%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                        37  (50,0%);

- від 5 до 10 днів -                             33  (44,6%);

- більш 10 днів -                                4    (5,4%) .

Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2020р. (понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1.              Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   18 (24,3%) проти 19 (16,4%).

2.              Організація та надання медичної допомоги – 19 (25,7%) проти 21 (18,1%).

3.              Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 37 (50,0%)  проти 76 (65,5%)  .

 За 9 місяців поточного року значна кількість звернень, які не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме щодо забезпечення безкоштовно медичними препаратами та відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки».

 

 

 

Заступник генерального директора

з інформаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                                Людмила МАРТЮК

Про лікарню

Стаціонарна служба