Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 9 місяців 2020р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1568
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 9 місяців 2020р. до лікарні надійшло 76 звернень проти 116 у 2019р., у тому числі 6 скарг (7,9%), проти 6 (5,2%) у 2019 році.
На 10 000 населення цей показник склав 6,7 проти 10,1 у минулому році.
За 9 місяців 2020р. до лікарні надійшло 2 подяка проти 1 у 2019 році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України 5 (6,6%) проти 8 (6,9%)
- Прем’єр Міністру України 0 проти 1 (0,9%)
- МОЗ України 2 (2,6%) проти 3 (2,6%)
- ОДА 14 (18,4%) проти 10 (8,6%)
- ДЗ ОДА 6 (7,9%) проти 4 (3,4%)
- Міський голова 6 (7,9%) проти 7 (6,0%)
- УОЗ ХМР 0 проти 3 (2,6%)
- Головний лікар 11 (14,5%) проти 11 (9,5%)
- Заступник головного лікаря 0 проти 1 (0,9%)
- Урядова гаряча лінія 32 (42,1%) проти 64 (55,2%)
Усього: 76 116
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до головного лікаря, облдержадміністрації та Департаменту здоров’я ОДА, зменшилася кількість звернень до Урядової гарячої лінії.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 29 (39,2%);
Поліклініка № 2 - 14 (18,9%);
Поліклініка № 3 – 10 (13,5%);
Дитяча поліклініка № 1 – 12 (16,2%);
Дитяча поліклініка № 2 – 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0;
Стаціонарні відділення – 2 (2,7%);
Інші звернення (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 7 (9,5%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 37 (50,0%);
- від 5 до 10 днів - 33 (44,6%);
- більш 10 днів - 4 (5,4%) .
Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2020р. (понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 18 (24,3%) проти 19 (16,4%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 19 (25,7%) проти 21 (18,1%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 37 (50,0%) проти 76 (65,5%) .
За 9 місяців поточного року значна кількість звернень, які не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме щодо забезпечення безкоштовно медичними препаратами та відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки».
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Людмила МАРТЮК