Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2020р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1550
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2020р. до лікарні надійшло 117 звернення проти 158 у 2019р., у тому числі 11 (9,4%) скарг проти 8 (5,1%) у 2019 року.
На 10 000 населення цей показник склав 10,3 проти 13,8 у минулому році.
За 2020 рік до лікарні надійшла 2 подяка, проти 1 подяки у 2019році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України - 6 (5,1%) проти 10 (6,3%);
- Кабінет Міністрів України 0 проти 2 (1,3%);
- МОЗ України - 2 (1,7%) проти 5 (3,2%);
- ОДА - 20 (17,1%) проти 21 (13,3%);
- ДЗ ОДА - 7 (6,0%) проти 5 (3,2%);
- УОЗ ХМР- 0 проти 4 (2,5%);
- Міський голова - 10 (8,5%) проти 7 (4,4%);
- Генеральний директор - 17 (14,5%) проти 15 (9,5%);
- Заступники керівника 0 проти 1 (0,6%);
- Урядова гаряча лінія – 54 (46,2%) проти 84 (53,2%);
- Народні депутати - 0 проти 4 (2,5%);
- Департамент соц. Захисту - 1 (0,9%) проти 0;
Усього: 117 158
Таким чином, відмічається зменшення звернень до Президента, КМУ, МОЗ України та Урядову гарячу лінію, збільшення по всім іншим категоріям звернень.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 37 звернення (32,2%) проти 46 звернення (29,3%);
Поліклініка № 2 - 22 звернень (19,1%) проти 39 звернень (24,8%);
Поліклініка № 3 – 14 звернення (12,2%) проти 24 звернення (15,3%);
Жіноча консультація - 0 проти 2 звернення (1,3%);
Дитяча поліклініка № 1 – 14 звернень (12,2%) проти 10 звернень (6,3%);
Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (0,9%) проти 2 звернення (1,3%);
Дитяча поліклініка № 3 – 2 звернення (1,7%) проти 8 звернення (5,1%);
Відділення платних послуг – 3 звернення (2,6%) проти 0;
Стаціонар – 13 звернення (11,3%) проти 18 звернення (11,5%);
Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 9 звернень (7,8%) проти 8 звернень (5,1%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 53 (45,3%) проти 96 (60,8%);
- від 5 до 10 днів - 55 (47,0%) проти 41 (25,9%);
- більш 10 днів - 9 (7,7%) проти 21 (13,3%).
Порушень терміну розгляду звернень у 2020р. та 2019р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 19 (16,2%) проти 25 (15,8%).
Організація та надання медичної допомоги – 42 (35,9%) проти 24 (15,2%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 56 (47,9%) проти 109 (69,0%) .
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк