Звернення громадян

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         Аналіз стану роботи  зі  зверненнями  громадян  у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2021р.

 

            Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За I квартал 2021р. до лікарні надійшло 19 звернень проти 27 у 2020р.,           у т.ч. скарг за I квартал 2021р. – 2 (10,5%) та 1 подяка, проти 0 за I квартал 2020 року.

            На 10 000 населення цей показник склав  1,7 проти 2,4 у минулому році.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                       0 проти 2 (7,4%);

- МОЗ України -                                   0 проти 1 (3,7%);

- ОДА -                                                 2 (10,5%) проти 10 (37,0%);

- ДЗ ОДА -                                            4 (21,1%) проти 1 (3,7%);

- Міський голова -                                1 (5,3%) проти 1 (3,7%);

- Генеральний директор  -                    2 (10,5%) проти 0;

- Урядова гаряча лінія –                       10 (52,6%) проти 12 (44,5%).

 

Усього:                                                                19                          27

Таким чином, відмічається збільшення звернень до Департаменту здоров’я Херсонської обласної державної адміністрації, генерального директора та Урядової гарячої лінії, зменшення звернень – обласної державної адміністрації.  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -    5 звернень (26,3%) проти 11 звернень (40,8%);

Поліклініка № 2 -     6 звернень (31,6%) проти 7 звернень (25,9%);

Поліклініка № 3 –     3 звернення (15,8%) проти 2 звернень (7,4%);

Дитяча поліклініка № 1 –  0 проти 2 звернення (7,4%);

Стаціонар -                        1 звернення (5,3%) проти 0;

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                 4 звернення (21,0%) проти 5 звернення (18,5%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                       12 (63,1%) проти  16 (59,3%);

- від 5 до 10 днів -                             6 (31,6%) проти 10 (37,0%);

- більш 10 днів -                                         1 (5,3%) проти 1 (3,7%).

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2021р. та 2020р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) залишився майже на рівні минулого року.

 

 

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   4 (21,1%) проти 11 (40,8%).

Організація та надання медичної допомоги – 5 (26,3%) проти 6 (22,2%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 10 (52,6%)  проти 10 (37,0%)  .

 

 

 

Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                                Людмила МАРТЮК

Про лікарню

Стаціонарна служба