Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 9 місяців 2021р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1788
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 9 місяців 2021р. до лікарні надійшло 134 звернень проти 76 у 2020р., у тому числі 6 скарг (4,5%), проти 6 (7,9%) у 2020 році.
На 10 000 населення цей показник склав 11,8 проти 6,7 у минулому році.
За 9 місяців 2021р. до лікарні надійшло 3 подяка проти 2 у 2020 році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України 1 (0,7%) проти 5 (6,6%)
- МОЗ України 1 (0,7%) проти 2 (2,6%)
- ОДА 17 (12,7%) проти 14 (18,4%)
- ДЗ ОДА 5 (3,7%) проти 6 (7,9%)
- Міський голова 2 (1,5%) проти 6 (7,9%)
- УОЗ ХМР 5 (3,7%) проти 0
- Генеральний директор 19 (14,2%) проти 11 (14,5%)
- Урядова гаряча лінія 84 (62,7%) проти 32 (42,1%)
Усього: 134 76
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової гарячої лінії та УОЗ ХМР, за іншими адресами - зменшилася кількість звернень.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 45 звернень (33,6%) проти 29 (38,2%);
Поліклініка № 2 - 33 звернень (24,6%) проти 14 (18,4%);
Поліклініка № 3 – 12 звернень (9,0%) проти 10 (13,2%);
Амбулаторія Комишани - 1 звернення (0,7%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 1 – 4 звернень (3,0%) проти 12 (15,8%);
Дитяча поліклініка № 2 – 5 звернень (3,7%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 2 звернення (1,5%) проти 0;
Стаціонарні відділення – 18 звернень (13,5%) проти 2 (2,6%);
Жіноча консультація - 1 звернення (0,7%) проти 0;
Інші звернення (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 13 звернень (9,7%) проти 9 (11,8%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 76 (56,7%) проти 39 (51,3%);
- від 5 до 10 днів - 40 (29,9%) проти 33 (43,4%);
- більш 10 днів - 18 (13,4%) проти 4 (5,3%) .
Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2021р. (понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 6 (4,5%) проти 18 (23,7%).
Організація та надання медичної допомоги – 50 (37,3%) проти 19 (25,0%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 78 (58,2%) проти 39 (51,3%) .
За 9 місяців поточного року значна кількість звернень, які не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме щодо забезпечення безкоштовно медичними препаратами та відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки», щодо отримання сертифікату про вакцинацію.
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Людмила МАРТЮК