Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За 9 місяців 2021р. до лікарні надійшло 134 звернень проти 76 у 2020р.,  у тому числі  6 скарг (4,5%), проти 6 (7,9%) у  2020 році.

            На 10 000 населення цей показник склав  11,8 проти 6,7  у минулому році.

            За 9 місяців 2021р.  до лікарні надійшло 3 подяка проти 2 у 2020 році.

 

           

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України                         1 (0,7%) проти 5 (6,6%)

- МОЗ України                                  1 (0,7%) проти 2 (2,6%)

- ОДА                                                17 (12,7%) проти 14 (18,4%)

- ДЗ ОДА                                           5 (3,7%) проти 6 (7,9%)

- Міський голова                               2 (1,5%) проти 6 (7,9%)

- УОЗ ХМР                                        5 (3,7%) проти 0

- Генеральний директор                    19 (14,2%)  проти  11 (14,5%)

- Урядова гаряча лінія                       84 (62,7%) проти 32 (42,1%)

 

Усього:                                                            134                            76

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової гарячої лінії та УОЗ ХМР, за іншими адресами - зменшилася кількість звернень.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -  45 звернень (33,6%) проти 29 (38,2%);

Поліклініка № 2 -   33 звернень (24,6%) проти 14 (18,4%);

Поліклініка № 3 –   12 звернень (9,0%) проти 10 (13,2%);

Амбулаторія Комишани - 1 звернення (0,7%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 1 – 4 звернень (3,0%) проти 12 (15,8%);

Дитяча поліклініка № 2 – 5 звернень (3,7%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 3 – 2 звернення (1,5%) проти 0;

Стаціонарні відділення – 18 звернень (13,5%) проти 2 (2,6%);

Жіноча консультація - 1 звернення (0,7%) проти 0;

Інші звернення (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                     13 звернень (9,7%) проти 9 (11,8%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                       76 (56,7%) проти 39  (51,3%);

- від 5 до 10 днів -                            40 (29,9%) проти 33  (43,4%);

- більш 10 днів -                                         18 (13,4%) проти 4    (5,3%) .

Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2021р. (понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -  6 (4,5%) проти 18 (23,7%).

Організація та надання медичної допомоги – 50 (37,3%) проти 19 (25,0%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 78  (58,2%)  проти 39 (51,3%)  .

 За 9 місяців поточного року значна кількість звернень, які не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме щодо забезпечення безкоштовно медичними препаратами та відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки», щодо отримання сертифікату про вакцинацію.

 

 

 

Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                                Людмила МАРТЮК

Про лікарню

Стаціонарна служба