Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2021р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 920
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2021р. до лікарні надійшло 213 звернення проти 117 у 2020р., у тому числі 10 (4,7%) скарг проти 11 (9,4%) у 2020 року.
На 10 000 населення цей показник склав 18,9 проти 10,3 у минулому році.
За 2021 рік до лікарні надійшла 3 подяка, проти 2 подяки у 2020році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України - 2 (1,0%) проти 6 (5,1%);
- МОЗ України - 5 (2,3%) проти 2 (1,7%);
- ОДА - 26 (12,2%) проти 20 (17,1%);
- ДЗ ОДА - 7 (3,3%) проти 7 (6,0%);
- УОЗ ХМР- 6 (2,8%) проти 0;
- Міський голова - 5 (2,3%) проти 10 (8,5%);
- Генеральний директор - 21 (9,9%) проти 17 (14,5%);
- Урядова гаряча лінія – 141 (66,2%) проти 54 (46,2%);
- Департамент соц. захисту - 0 проти 1 (0,9%);
Усього: 213 117
Таким чином, відмічається зменшення звернень до Президента України, ОДА, ДЗ ОДА, міського голови та генерального директора, збільшення звернень до МОЗ України, УОЗ ХМР та Урядова гаряча лінія.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 72 звернення (34,3%) проти 37 звернень (32,2%);
Поліклініка № 2 - 62 звернення (29,5%) проти 22 звернення (19,1%);
Поліклініка № 3 – 21 звернення (10,1%) проти 14 звернень (12,2%);
Дитяча поліклініка № 1 – 5 звернень (2,4%) проти 14 звернень (12,2%);
Дитяча поліклініка № 2 – 6 звернень (2,8%) проти 1 звернення (0,9%);
Дитяча поліклініка № 3 – 3 звернення (1,4%) проти 2 звернення (1,7%);
Відділення платних послуг – 0 проти 3 звернення (2,6%);
Стаціонар – 24 звернення (11,4%) проти 13 звернень (11,3%);
Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 17 звернень (8,1%) проти 9 звернень (7,8%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 124 (58,2%) проти 53 (45,3%);
- від 5 до 10 днів - 63 (29,6%) проти 55 (47,0%);
- більш 10 днів - 26 (12,2%) проти 9 (7,7%).
Порушень терміну розгляду звернень у 2021р. та 2020р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 7 (3,3%) проти 19 (16,2%).
Організація та надання медичної допомоги – 105 (49,3%) проти 42 (35,9%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 101 (47,4%) проти 56 (47,9%) .
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Людмила МАРТЮК