Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2022р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1132
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2022р. до лікарні надійшло 18 звернень проти 19 у 2021р., у т.ч. 1 подяка, скарги за I квартал 2022р. відсутні, проти 2 скарг (10,5%) та 1 подяки за I квартал 2021 року.
На 10 000 населення цей показник склав 1,6 проти 1,7 у минулому році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 1 (5,5%) проти 0;
- МОЗ України - 1 (5,5%) проти 0;
- ОДА - 7 (38,9%) проти 2 (10,5%);
- ДЗ ОДА - 3 (16,7%) проти 4 (21,1%);
- Міський голова - 1 (5,6%) проти 1 (5,3%);
- Генеральний директор - 2 (11,1%) проти 2 (10,5%);
- Урядова гаряча лінія – 3 (16,7%) проти 10 (52,6%).
Усього: 18 19
Таким чином, відмічається збільшення звернень до Херсонської обласної державної адміністрації, поява звернень до Президента України та МОЗ України, зменшення звернень до Урядової гарячої лінії.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 7 звернень (38,9%) проти 5 звернень (26,3%);
Поліклініка № 2 - 4 звернень (22,2%) проти 6 звернень (31,6%);
Поліклініка № 3 – 1 звернення (5,6%) проти 3 звернення (15,8%);
Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернення (5,6%) проти 0;
сел. Комишани - 2 звернення (11,1%) проти 0;
Лікувально-консультативна поліклініка № 1 - 1 звернення (5,5%) проти 0;
Стаціонар - 1 звернення (5,5%) проти 1 звернення (5,3%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 1 звернення (5,6%) проти 4 звернення (21,0%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 6 (33,3%) проти 12 (63,1%);
- від 5 до 10 днів - 9 (50,0%) проти 6 (31,6%);
- більш 10 днів - 3 (16,7%) проти 1 (5,3%).
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2022р. та 2021р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) у порівнянні з минулим роком зменшився вдвічі.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 4 (22,2%) проти 4 (21,1%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 4 (22,2%) проти 5 (26,3%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 10 (55,6%) проти 10 (52,6%) .
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Людмила МАРТЮК