Звернення громадян

            Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За I півріччя 2022р. до лікарні надійшло 20 звернень проти 64 у 2021р., у т.ч. 1 подяка, скарги за I півріччя 2022р. відсутні, проти 2 скарг (3,1%) та 1 подяки за I півріччя 2021 року.

На 10 000 населення цей показник склав  1,8 проти 5,6 у минулому році.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                       1 (5,0%) проти 0;

- МОЗ України -                                    1 (5,0%) проти 0;

- ОДА -                                                   7 (35,0%) проти 7 (10,9%);

- ДЗ ОДА -                                             3 (15,0%) проти 5 (7,8%);

- Міський голова -                                1 (5,0%) проти 1 (1,6%);

- УОЗ ХМР                                            0 проти 2 (3,1%);

- Генеральний директор  -                    3 (15,0%) проти 11 (17,2%);

- Урядова гаряча лінія –                       4 (20,0%) проти 38 (59,4%).

 

Усього:                                                                20                          64

Таким чином, відмічається різке зменшення звернень громадян у зв’язку з військовим станом, поява звернень до Президента України та МОЗ України.  

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -    8 звернень (40,0%) проти 19 звернень (29,7%);

Поліклініка № 2 -     4 звернень (20,0%) проти 14 звернень (21,9%);

Поліклініка № 3 –     1 звернення (5,0%) проти 7 звернення (10,9%);

Дитяча поліклініка № 1 –  1 звернення (5,0%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 2 –   0 проти 2 звернень (3,1%);

Дитяча поліклініка № 3 –   0 проти 1 звернення (1,6%);

сел. Комишани - 2 звернення (10,0%) проти 0;

Лікувально-консультативна поліклініка № 1 - 1 звернення (5,0%)  проти 0;

Стаціонар -         2 звернення (10,0%) проти 10 звернень (15,6%);

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                 1 звернення (5,0%) проти 11 звернень (17,2%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                        7 (35,0%) проти 38 (59,4%);

- від 5 до 10 днів -                             9 (45,0%) проти 20 (31,2%);

- більш 10 днів -                                          3 (15,0%) проти 6 (9,4%);

- більш 30 днів -                                          1 (5,0%) проти 0.

 

Є порушення терміну розгляду звернень у I півріччі 2022р. (понад 30 днів) – 1 випадок (щодо проведеного оперативного втручання в офтальмологічному відділення), у I півріччі 2021р.  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) у порівнянні з минулим роком зменшився.

 

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   4 (20,0%) проти 5 (7,8%).

Організація та надання медичної допомоги – 5 (25,0%) проти 25 (39,1%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 11 (55,0%)  проти 34 (53,1%)  .

 

 

 

Заступник генерального директора

з інформаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                                Людмила МАРТЮК

Про лікарню

Стаціонарна служба