Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I півріччя 2022р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 921
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I півріччя 2022р. до лікарні надійшло 20 звернень проти 64 у 2021р., у т.ч. 1 подяка, скарги за I півріччя 2022р. відсутні, проти 2 скарг (3,1%) та 1 подяки за I півріччя 2021 року.
На 10 000 населення цей показник склав 1,8 проти 5,6 у минулому році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 1 (5,0%) проти 0;
- МОЗ України - 1 (5,0%) проти 0;
- ОДА - 7 (35,0%) проти 7 (10,9%);
- ДЗ ОДА - 3 (15,0%) проти 5 (7,8%);
- Міський голова - 1 (5,0%) проти 1 (1,6%);
- УОЗ ХМР 0 проти 2 (3,1%);
- Генеральний директор - 3 (15,0%) проти 11 (17,2%);
- Урядова гаряча лінія – 4 (20,0%) проти 38 (59,4%).
Усього: 20 64
Таким чином, відмічається різке зменшення звернень громадян у зв’язку з військовим станом, поява звернень до Президента України та МОЗ України.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 8 звернень (40,0%) проти 19 звернень (29,7%);
Поліклініка № 2 - 4 звернень (20,0%) проти 14 звернень (21,9%);
Поліклініка № 3 – 1 звернення (5,0%) проти 7 звернення (10,9%);
Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернення (5,0%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 2 – 0 проти 2 звернень (3,1%);
Дитяча поліклініка № 3 – 0 проти 1 звернення (1,6%);
сел. Комишани - 2 звернення (10,0%) проти 0;
Лікувально-консультативна поліклініка № 1 - 1 звернення (5,0%) проти 0;
Стаціонар - 2 звернення (10,0%) проти 10 звернень (15,6%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 1 звернення (5,0%) проти 11 звернень (17,2%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 7 (35,0%) проти 38 (59,4%);
- від 5 до 10 днів - 9 (45,0%) проти 20 (31,2%);
- більш 10 днів - 3 (15,0%) проти 6 (9,4%);
- більш 30 днів - 1 (5,0%) проти 0.
Є порушення терміну розгляду звернень у I півріччі 2022р. (понад 30 днів) – 1 випадок (щодо проведеного оперативного втручання в офтальмологічному відділення), у I півріччі 2021р. не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) у порівнянні з минулим роком зменшився.
Характер звернень:
Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 4 (20,0%) проти 5 (7,8%).
Організація та надання медичної допомоги – 5 (25,0%) проти 25 (39,1%).
Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 11 (55,0%) проти 34 (53,1%) .
Заступник генерального директора
з інформаційно – аналітичної
та кадрової роботи Людмила МАРТЮК