АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2023р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 430
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2023р. до лікарні надійшло 28 звернень проти 20 у 2022р., у т.ч. 5 скарг (17,9%) у 2023р., скарги у 2022р. відсутні та 1 подяка за 2022 рік.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 0 (%) проти 1(5,0%);
- МОЗ України - 1 (3,6%) проти 1(5,0%);
- ОДА - 7 (25,0%) проти 7 (35,0%);
- ДЗ ОДА - 0 проти 3 (15,0%);
- Міський голова - 0 проти 1 (5,0%);
- Генеральний директор - 2 (7,1%) проти 3 (15,0%);
- Урядова гаряча лінія – 17 (60,7%) проти 4 (20,0%).
- ТЦК та СП 1(3,6%) проти 0
Усього: 28 20
Таким чином, відмічається збільшення звернень до Урядової гарячої лінії.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 10 звернень (35,7%) проти 9 звернень (45,0%);
Поліклініка № 2 - 3 звернень (10,7%) проти 4 звернень (20,0%);
Поліклініка № 3 – 7 звернення (25,0%) проти 1 звернення (5,0%);
Дитяча поліклініка № 1 – 0 проти 1 звернення (5,0%);
сел. Комишани - 0 проти 2 звернення (10,0%);
Стаціонар - 4 звернення (14,3%) проти 2 звернення (10,0%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 4 звернення (14,3%) проти 1 звернення (5,0%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 11 (39,3%) проти 7 (35,0%);
- від 5 до 10 днів - 14 (50,0%) проти 9 (45,0%);
- більш 10 днів - 3 (10,7%) проти 3 (15,0%);
- понад 30 днів - 0 проти 1 (5,0%)
Порушень терміну розгляду звернень у 2023р. не було, у 2022р.(понад 30 днів) 1 випадок.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян залишилися на рівні з минулим роком.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 2 (7,1%) проти 4 (20,0%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 14 (50,0%) проти 7 (35,0%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 12 (42,9%) проти 9 (45,0%) .
Заступник генерального директора
по забезпеченню кадрової роботи,
діловодству та статистики Людмила МАРТЮК