Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян КЗ «Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних» за 9 місяців 2013 року
- Published in Звернення громадян
- Hits: 2241
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з Законом України „Про звернення громадян” «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 9 місяців 2013 року до лікарні надійшло 48 звернень проти 60 звернень у 2012 році, у т.ч. 5 скарг проти 5 скарг.
За 9 місяців до лікарні надійшло 3 подяки проти 3 у 2012 році (2 жіноча консультація та неврологічне відділення).
На 10 тисяч населення показник звернень склав 4,8 проти 6,0 у 2012 році.
За 9 місяців немає звернень мешканців в різні інстанції з одного питання, проти 1 звернення у 2012 році (Президенту України та до Адміністрації Президента з питання надання матеріальної допомоги).
За 9 місяців 2013р. є по 3 звернення з одного питання до однієї інстанції (До ОДА з приводу надання матеріальної допомоги та Міському голові з приводу надання інформації), однак ця повторність не пов’язана з ненаданням відповіді по первинному зверненню. (У 2012р. – 1 повторне звернення).
Звернення громадян спрямовувались:
| 9 місяців 2013 року | 9 місяців 2012 року |
Президент України | 1 (2,0%) | 4 (6,6%) |
Кабінет Міністрів України | 1 (2,0%) | 4 (6,6%) |
Обласна державна адміністрація | 15 (31,3%) | 15 (25%) |
МОЗ України | 2 (4,1%) | 5 (8,3%) |
Обласна рада | 0 | 0 |
Депутати міської ради | 0 | 1 (1,6%) |
Міський голова | 4 (8,3%) | 1 (1,6%) |
Департамент охорони здоров’я ОДА | 4 (8,3%) | 6 (10 %) |
Управління охорони здоров’я ХМР | 5 (10,4%) | 2 (3,3%) |
Головний лікар | 6 (19,3%) | 11 (18,3%) |
Урядова гаряча лінія | 9 (18,7%) | 9 (15%) |
Генеральна прокуратура | 0 | 1 (1,6%) |
Головне управління праці | 0 | 1 (1,6%) |
Департамент соціального захисту | 1 (2,0%) | 0 |
Усього | 48 | 60 |
Таким чином, відмічається збільшення звернень до міського голови, зменшення до Президента України та Кабінету Міністрів, а також до головного лікаря.
За межі області направлено 14 звернень (29,1%) проти 23 звернень - (38,3 %).
Від інвалідів одержано 19 звернень (39,5%) проти 27 звернень (45%), у тому числі 4 звернення від інваліда ВВВ, та 1 звернення від категорії «дитина війни».
Щодо змісту звернень вони розподілились по структурним підрозділам:
- Поліклініка № 1 - 15 (32,2%)
- Поліклініка № 2 - 17 (35,4%)
- Поліклініка № 3 - 8 (13,3%)
- Стаціонар - 2 - подяка (3,3%)
- Інші - 6
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 31 (64,5%)
- від 5 до 10 днів – 8 (16,6%)
- понад 10 днів - 6 (12,5%)
- подяки (без терміну розгляду) - 3
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу – 18 (37,5%)
2. Надати медичну допомогу - лікування, оперативне втручання – 3(6,2%)
3. Виписати рецепти на пільгові та безкоштовні ліки, надати медичну техніку –8 (16,6,6%)
4. Надати інформацію – 5 (10,4%)
5. Зауваження на недоліки – 6 (12,5%)
6. Подяки – 3 (6,2%)
7. Інші звернення, не пов’язані з діяльністю лікарні - 3 (6,2%)
8. Видати направлення на МСЕК – 1 (2,0%)
9. Поновити порушенні права - 1 (2,0%).
По зверненням прийняті заходи:
1. Заявники оглянуті лікарем, запропоновано лікування у стаціонарі - 8;
2. Виписані рецепти на пільгові та безкоштовні ліки – 17;
3. Надана оперативна медична допомога – 1;
4. Надана інформація – 5;
5. Роз’яснена відповідна процедура для вирішення питання по суті – 3;
6. Розроблена індивідуальна програма реабілітації – 2;
7. Запропоновано обстеження (заявник відмовився або відсутній) – 4;
8. Надана відповідь – 2;
9. Оформлена довідка – 1;
10. Видано направлення на МСЕК – 2;
11. Усунені недоліки - 3.
Власна інформація