Звернення громадян

Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з Законом України „Про звернення громадян” «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За 9 місяців 2013 року до лікарні надійшло 48 звернень проти 60 звернень у 2012 році, у т.ч. 5 скарг проти 5 скарг.

За 9 місяців до лікарні надійшло 3 подяки проти 3 у 2012 році (2 жіноча консультація та неврологічне відділення).

На 10 тисяч населення показник звернень склав 4,8 проти 6,0 у 2012 році.

За 9 місяців немає звернень мешканців в різні інстанції з одного питання, проти 1 звернення у 2012 році (Президенту України та до Адміністрації Президента з питання надання матеріальної допомоги).

За 9 місяців 2013р. є по 3 звернення з одного питання до однієї інстанції (До ОДА з приводу надання матеріальної допомоги та Міському голові з приводу надання інформації), однак ця повторність не пов’язана з ненаданням відповіді по первинному зверненню. (У 2012р. – 1 повторне звернення).

 

Звернення громадян спрямовувались:

 

9 місяців 2013 року

9 місяців 2012 року

Президент України

1 (2,0%)

4 (6,6%)

Кабінет Міністрів України

1 (2,0%)

4 (6,6%)

Обласна державна адміністрація

15 (31,3%)

15 (25%)

МОЗ України

2 (4,1%)

5 (8,3%)

Обласна рада

0

0

Депутати міської ради

0

1 (1,6%)

Міський голова

4 (8,3%)

1 (1,6%)

Департамент охорони здоров’я ОДА

4 (8,3%)

6 (10 %)

Управління охорони здоров’я ХМР

5 (10,4%)

2 (3,3%)

Головний лікар

6 (19,3%)

11 (18,3%)

Урядова гаряча лінія

9 (18,7%)

9 (15%)

Генеральна прокуратура

0

1 (1,6%)

Головне управління праці

0

1 (1,6%)

Департамент соціального захисту

1 (2,0%)

0

Усього

48

60

 

Таким чином, відмічається збільшення звернень до міського голови, зменшення до Президента України та Кабінету Міністрів, а також до головного лікаря.

За межі області направлено 14 звернень (29,1%) проти 23 звернень - (38,3 %).

Від інвалідів одержано 19 звернень (39,5%) проти 27 звернень (45%), у тому числі 4 звернення від інваліда ВВВ, та 1 звернення від категорії «дитина війни».

 

Щодо змісту звернень вони розподілились по структурним підрозділам:

- Поліклініка № 1 - 15 (32,2%)

- Поліклініка № 2 - 17 (35,4%)

- Поліклініка № 3 - 8 (13,3%)

- Стаціонар -  2 - подяка (3,3%)

- Інші - 6

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 31 (64,5%)

- від 5 до 10 днів – 8 (16,6%)

- понад 10 днів - 6 (12,5%)

- подяки (без терміну розгляду) -  3

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу – 18 (37,5%)

2. Надати медичну допомогу - лікування, оперативне втручання – 3(6,2%)

3. Виписати рецепти на пільгові та безкоштовні ліки, надати медичну техніку –8 (16,6,6%)

4. Надати інформацію – 5 (10,4%)

5. Зауваження на недоліки – 6 (12,5%)

6. Подяки – 3 (6,2%)

7. Інші звернення, не пов’язані з діяльністю лікарні - 3 (6,2%)

8. Видати направлення на МСЕК – 1 (2,0%)

9. Поновити порушенні права - 1 (2,0%).

 

По зверненням прийняті заходи:

1. Заявники оглянуті лікарем, запропоновано лікування у стаціонарі - 8;

2. Виписані рецепти на пільгові та безкоштовні ліки – 17;

3. Надана оперативна медична допомога – 1;

4. Надана інформація – 5;

5. Роз’яснена відповідна процедура для вирішення питання по суті – 3;

6. Розроблена індивідуальна програма реабілітації – 2;

7. Запропоновано обстеження (заявник відмовився або відсутній) – 4;

8. Надана відповідь – 2;

9. Оформлена довідка – 1;

10. Видано направлення на МСЕК – 2;

11. Усунені недоліки - 3.

 

 

Власна інформація

Про лікарню

Стаціонарна служба