Звернення громадян

            Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з Законом України „Про звернення громадян” «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію»  та іншими регламентуючими документами.   

            Усі звернення щоквартально аналізувались,  обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            Так, за І квартал 2013 року аналіз роботи зі зверненнями громадян обговорений на оперативних нарадах у заступника головного лікаря з поліклінічної роботи – 17 квітня 2013 року, протокол  №  8;

            За І квартал 2013 року до лікарні надійшло 8 звернень проти 61 звернення у 2012 році, у т.ч. 0 скарг проти  0 скарг.

            На 10 тисяч населення цей показник склав 0,8 проти 6,0 у 2012 році.

            За даними УОЗ Херсонської міської ради на 10 тисяч населення показник склав:

- по місту Херсону:  2.1  проти 6,4  у 2011 році;

- по Комсомольському району: 1,6 проти 6,0;

- по Дніпровському району:  1,9 проти 7,9;

- по Суворовському  району 2,4 проти  5,7.

 

            За І квартал відсутні звернення 1 мешканця в різні інстанції з одного питання (0 звернень у 2011 році);

            За І квартал немає повторних звернень проти  одного повторного звернення 1 мешканця в одну інстанцію.

 

Звернення громадян спрямовувались:

Адресат

І кв. 2013 р.

І кв. 2012 р.

Президент України

0

5 (8,1%)

Кабінет Міністрів України

0

0

Обласна державна адміністрація

0

40 (65,5%)

МОЗ України

1 (0,08%)

1 (1,6%)

Обласна рада

0

0

Депутати міської ради

1 (0,08%)

0

Міський голова

0

3 (4,9%)

Департамент охорони здоров’я ОДА

1 (0,08%)

4 (6,5%)

Управління охорони здоров’я ХМР

1 (0,08%)

3 (4,9%)

Головний лікар

1 (0,08%)

1 (1,6%)

Урядова гаряча лінія

1 (0,08%)

2

Генеральна прокуратура

1 (0,08%)

0

Прокуратура Комсомольського району

0

1 (1,6%)

Головне управління праці

1 (0,08%)

0

Усього

8

61

 

            Таким чином, відмічається різке зменшення звернень до всіх інстанцій, крім МОЗ України та  Головного лікаря. Зявилися звернення до Генеральної прокуратури та Головного управління праці.

            За межі області направлено 4 звернення  -  (50 %) проти 8 (13,1%).

            Від інвалідів одержано 4 звернення  (50%), 1 звернення від категорії «дитина війни».

 

Щодо  змісту звернень вони розподілились по структурним підрозділам:

Поліклініка № 1 - 3 (37,5%)

Поліклініка № 2 - 4 (50%)

Поліклініка № 3 - 1 (0,08%)

 

Термін розгляду звернень:

до 5 днів - 7 (87,5%)

від 5 до 10 днів - 1 (0,08%)

понад 10 днів – 0

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу – 3 (37,5%)

2. Надати медичну допомогу - лікування, оперативне втручання – 2 (40%)

3. Виписати рецепти на пільгові та безкоштовні ліки – 3 (37,5%)

 

По зверненням прийняті заходи:

1. Заявники оглянуті лікарем, запропоновано лікування у стаціонарі  - 2;

2. Виписані рецепти на пільгові та безкоштовні ліки – 4;

3. Розяснена відповідна процедура для отримання консультації обласного спеціаліста – 1;

4. Запропоновано обстеження (заявник відмовився) – 1.

 

 

 

Власна інформація

Про лікарню

Стаціонарна служба