Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2013р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 3879
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2013 р. до лікарні надійшло 71 звернення проти 91 у 2012р., у тому числі 13 (18,3%) скарг проти 8 (7,2%) у 2012 року.
На 10 000 населення цей показник склав 5,9 проти 7,6 у минулому році.
До лікарні за 2013р. надійшло 3 подяки на адресу медичних працівників проти 3 у 2012 році.
Подяки надійшли на ім’я головного лікаря та стосується високого професіоналізму працівників неврологічного відділення (2 подяки) та стосовно безоплатного забезпечення окулярами (1 подяка).
За 2013 рік є повторні звернення однієї особи (4 чол.) до різних інстанцій проти 2 осіб у 2012 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Є 3 повторних звернень до однієї інстанції щодо відсутності у аптеці ліків.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 2 (2,8%) проти 6 (4,9%);
- Кабінет Міністрів - 1 (1,4%) проти 5 (4,5%);
- МОЗ України - 2 (2,8%) проти 10 (9,1 %);
- Обл. Рада - 0 проти 0;
- Міська рада - 1 (1,4%) проти 1 (0,9%);
- ОДА - 22 (30,9%) проти 16 (14,5%);
- УОЗ ОДА - 4 (5,6%) проти 11 (10 %);
- Міське УОЗ - 5 (7,0%) проти 4 (3,6%);
- Управління праці та
соц. політики - 0 проти 1 (0,9);
- Міський голова - 5 (7,0%) проти 2 ( 1,8 %);
- Головний лікар - 10 (14,0%) проти 18 (16,3%);
- Прокуратура 0 проти 3 (2,7%);
- Народний депутат України - 0 проти 0;
- Громадські організації – 0 проти 0;
- Урядова гаряча лінія – 19 (26,7%) проти 14 (12,7%).
Усього: 71 91
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до головного лікаря майже удвічі, збільшення до урядової гарячої лінії на 14%, ризьке зменшення до МОЗ України на 6,3%. На 15 % збільшились кількість звернень до ОДА.
Відсутні звернення до фонду “Україна 3000”, «Милосердя та медицина» обласної комісії з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, народним депутатам України, громадським організаціям до обласної ради.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 23 звернення (32,3%) проти 46 звернень (50,5 %);
Поліклініка № 2 - 30 звернень (42,2%) проти 29 звернень (31,8%) ;
Поліклініка № 3 – 11 звернень (15,4%) проти 8 звернень (8,7%);
Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;
Стаціонар – 2 звернення (подяки) (2,8%) проти 4 звернень (4,3%)
Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) – 5 звернення (7,0%) проти 4 звернень (4,3%)
За межу області направлено 24 звернень (34,8%) проти 35 звернень (31,8%).
Від інвалідів одержано 32 звернення (45%) проти 36 звернень (32,7 %), у тому від учасників ВВВ надійшло 9 звернень (12,6%) проти 7 (6,3%) у 2012 році (18%). Від категорії «діти війни» надійшло 3 звернення (4,2%)
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 51 (71,8%)проти 62 (68,1 %)
- від 5 до 10 днів - 11 (15,4%) проти 13 (14,2 %);
- більш 10 днів - 9 (13,6%)проти 13 (14,2 %).
Порушень терміну розгляду звернень у 2013 р. та 2012р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 27 (38%) проти 44 (40%).
2. Організація та надання медичної допомоги у стаціонарі – 5 (7,0%) проти 5 (4,5%).
3. Організація та надання медичної допомоги у поліклініках – 16 (22,5%) проти 21 (19,1%), у тому числі забезпечення інсуліном;
4. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 23 (32,3%) проти 14 (12,7%).
По зверненням прийняті заходи:
1. Хворі оглянуті дільничним терапевтом, фахівцями – 12 (16,9%) проти 19 (17,2%).
2. Забезпечені пільговими та безкоштовними ліками, у тому числі інсуліном – 24 (33,8%) проти 18 (16,3%).
3. Госпіталізовано хворих у відділенні лікарні – 5 (7,0%) проти 3 (2,7%).
4. Оформлені документи на МСЕК – 3 (4,3%) проти 2 (1,8%).
5. Інше (надана відповідна інформація та роз’яснення, усунені недоліки) – 18 (25,3%).
6. Пропоновано обстеження (заявник відмовився або відсутній) – 9 (12,6%)