Звернення громадян

Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За 2013 р.  до лікарні надійшло 71 звернення проти 91 у 2012р.,  у тому числі  13 (18,3%) скарг проти 8  (7,2%) у  2012 року.

На 10 000 населення цей показник склав  5,9 проти 7,6  у минулому році.

До лікарні за 2013р. надійшло 3 подяки на адресу медичних працівників проти 3 у 2012 році.

Подяки надійшли на ім’я головного лікаря та стосується високого професіоналізму працівників неврологічного  відділення (2 подяки) та стосовно безоплатного забезпечення окулярами (1 подяка).

За 2013 рік є повторні звернення однієї особи (4 чол.) до різних інстанцій  проти 2 осіб у 2012 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

Є 3 повторних звернень до однієї інстанції щодо відсутності у аптеці ліків.

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                   2 (2,8%) проти 6  (4,9%);

- Кабінет Міністрів -                        1 (1,4%) проти  5  (4,5%);

- МОЗ України -                               2 (2,8%) проти 10 (9,1 %);

- Обл. Рада -                                      0 проти 0;

- Міська рада -                                  1 (1,4%) проти 1 (0,9%);

- ОДА -                                              22 (30,9%) проти 16 (14,5%);

- УОЗ ОДА -                                     4 (5,6%) проти 11 (10 %);

- Міське УОЗ -                    5 (7,0%) проти   4 (3,6%);

- Управління праці та

соц. політики -                                  0  проти  1 (0,9);

- Міський голова -                            5 (7,0%) проти  2 ( 1,8 %);

- Головний лікар  -                          10 (14,0%)  проти  18 (16,3%);

- Прокуратура                                    0   проти 3 (2,7%);

- Народний депутат України -         0  проти 0;

- Громадські організації –                0 проти 0;

- Урядова гаряча лінія –                   19 (26,7%) проти 14  (12,7%). 

 

Усього: 71  91

Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до головного лікаря майже удвічі,  збільшення до  урядової гарячої лінії на 14%, ризьке зменшення до МОЗ України на 6,3%. На 15 % збільшились кількість звернень до ОДА.   

Відсутні звернення до  фонду “Україна 3000”, «Милосердя та медицина» обласної комісії з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, народним депутатам України, громадським організаціям до обласної ради.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -  23 звернення (32,3%) проти 46 звернень (50,5 %); 

Поліклініка № 2 -  30 звернень (42,2%) проти 29 звернень (31,8%)  ; 

Поліклініка № 3 – 11  звернень (15,4%) проти 8 звернень (8,7%);

Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 0 звернень;

Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0; 

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  

Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень; 

Стаціонар – 2 звернення (подяки) (2,8%) проти 4 звернень (4,3%) 

Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) – 5 звернення (7,0%) проти 4 звернень (4,3%)

 

За межу області направлено  24 звернень (34,8%) проти  35 звернень (31,8%).  

 

Від інвалідів одержано  32 звернення (45%) проти  36 звернень (32,7 %), у тому від учасників ВВВ надійшло 9 звернень (12,6%)  проти 7 (6,3%) у 2012 році (18%). Від категорії «діти війни» надійшло 3 звернення (4,2%)

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -    51 (71,8%)проти  62 (68,1 %) 

- від 5 до 10 днів -    11 (15,4%) проти 13 (14,2 %);

- більш 10 днів -              9   (13,6%)проти 13 (14,2 %).

Порушень терміну розгляду звернень у 2013 р. та 2012р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились. 

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   27 (38%) проти 44 (40%). 

2. Організація та надання медичної допомоги у стаціонарі – 5 (7,0%) проти 5 (4,5%).

3. Організація та надання медичної допомоги у  поліклініках – 16 (22,5%) проти 21 (19,1%),  у тому числі забезпечення інсуліном; 

4. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 23 (32,3%)  проти 14 (12,7%).

 

 

По зверненням прийняті заходи:

1. Хворі оглянуті дільничним терапевтом,  фахівцями – 12 (16,9%) проти 19 (17,2%).

2. Забезпечені пільговими та безкоштовними ліками, у тому числі інсуліном – 24 (33,8%) проти 18 (16,3%). 

3. Госпіталізовано хворих у відділенні лікарні – 5 (7,0%) проти 3 (2,7%). 

4. Оформлені документи на МСЕК – 3 (4,3%) проти 2 (1,8%). 

5. Інше (надана відповідна інформація та роз’яснення, усунені недоліки) – 18 (25,3%).

6. Пропоновано обстеження (заявник відмовився або відсутній) – 9 (12,6%)


Про лікарню

Стаціонарна служба