Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За 2012 р.  до лікарні надійшло 91 звернення проти 159 у 2011р.,  у тому числі  8 (7,2%) скарг проти 12  (19,8%) у  2011 року.

            На 10 000 населення цей показник склав  7,6 проти 13,1  у минулому році.

            За даними  міського управління  охорони здоровя Херсонської міської ради на 10 000 населення цей показник склав:

- по місту -  11,2 проти 15,0;

- по Комсомольському району – 8,5 проти 15,5;

- по Суворовському району – 11,8 проти 16,8;

- по Дніпровському району – 10,9 проти 15,0;

 

До лікарні за 2012р. надійшло 3 подяки на адресу медичних працівників проти 1 у 2011 році.

Подяки надійшли на ім’я головного лікаря та стосується високого професіоналізму працівників неврологічного  відділення (2 подяки) та стосовно безоплатного забезпечення окулярами (1 подяка).

 

За 2012 рік є повторні звернення однієї особи (2 чол.) до різних інстанцій  проти 8 осіб у 2011 році. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції (переважно особи похилого віку та особами з психічними розладами).

 

Звернення громадян спрямовувались:

Адресат

2012 рік

2011 рік

Президент України

6 (4,9%)

11 (6,9%)

Кабінет Міністрів України

5 (4,5%)

3 (1,9%)

МОЗ України

10 (9,1%)

3 (1,9)

Обласна рада

0

1 (0,7%)

Міська рада

1 (0,9%)

3 (1,9%)

Обласна державна адміністрація

16 (14,5%)

91 (57,0%)

Управління охорони здоров’я ОДА

11 (10%)

9 (5,7%)

Управління охорони здоров’я ХМР

4 (3,6%)

10 (6,3%)

Управління праці та соціальної політики

1 (0,9%)

0

Міський голова

2 (1,8%)

10 (6,3%)

Головний лікар

18 (16,3%)

10 (6,3%)

Прокурор Херсонської області

3 (2,7%)

1 (0,7%)

Народний депутат України

0

1 (0,7%)

Громадські організації

0

1 (0,7%)

Урядова гаряча лінія

14 (12,7%)

5 (3,1%)

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до головного лікаря на 10%, урядової гарячої лінії на 9%, МОЗ України на 7,2%, але зменшилась кількість звернень до міського голови на 4,5%, ОДА – на 42,5 %.

Відсутні звернення до  фонду “Україна 3000”, «Милосердя та медицина» обласної комісії з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, народним депутатам України, громадським організаціям до обласної ради.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

- Поліклініка № 1 -  46 звернень (50,5%) проти 60 звернень (37,7 %);

- Поліклініка № 2 -  29 звернень (31,8%) проти 57 звернень (35,8%)  ;

- Поліклініка № 3 – 8  звернень (8,7%) проти 17 звернень (10,6%);

- Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 2 звернення (1,2%);

- Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти (0,6%);

- Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 2 звернення (1,2%);  

- Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;

- Стаціонар – 4 звернення (4,3%) проти 3 звернень (1,8%)

- Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) – 4 звернення (4,3%) проти 17 звернень (10,6%)

 

За межу області направлено  35 звернень (31,8%) проти  18 звернень (11,3%).  

 

Від інвалідів одержано 36 звернень (32,7%) проти  62 звернень (40,0 %), тобто кількість звернень збільшилась на 1,3 %. Від учасників ВВВ надійшло 7 звернень (6,3%) проти 29 у 2011 році (18%). Від категорії «діти війни» надійшло 7 звернень (6,3%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 62 (68,1%)проти 38 (25,0 %)

- від 5 до 10 днів - 13 (14,2%) проти 81 (50,9 %);

- більш 10 днів - 13 (14,2%)проти 39 (24,5 %).

 

Порушень терміну розгляду звернень у 2012 р. та 2011р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились.

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   44 (40%) проти 116 (72%).

2. Організація та надання медичної допомоги у стаціонарі – 5 (4,5%) проти 5 (3,1%).

3. Організація та надання медичної допомоги у  поліклініках – 21 (19,1%) проти 12 (7,5%),  у тому числі забезпечення інсуліном;

4. Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 14 (12,7%)  проти 13 (8,1%).

 

По зверненням прийняті заходи:

1. Хворі оглянуті дільничним терапевтом,  фахівцями – 19 (17,2%) проти 24 (15,0%).

2. Хворі проконсультовані  міськими, обласними фахівцями – 1 (0,9%) проти 6 (3,7%).

3. Забезпечені пільговими та безкоштовними ліками, у тому числі інсуліном – 18 (16,3%) проти 51 (32,0%).

4. Госпіталізовано хворих у відділенні лікарні – 3 (2,7%) проти 14 (8,8%).

5. Видані довідки ЛКК – 8 (7,2%) проти 25 (15,7%).

6. Оформлені документи на МСЕК – 2 (1,8%) проти 4 (2,5%).

7. Інше – 34 (21,3%).

 

 

 

Власна інформація

Про лікарню

Стаціонарна служба