АналІз стану роботи зі зверненнями громадян КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2012рік
- Published in Звернення громадян
- Hits: 2896
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2012 р. до лікарні надійшло 91 звернення проти 159 у 2011р., у тому числі 8 (7,2%) скарг проти 12 (19,8%) у 2011 року.
На 10 000 населення цей показник склав 7,6 проти 13,1 у минулому році.
За даними міського управління охорони здоров’я Херсонської міської ради на 10 000 населення цей показник склав:
- по місту - 11,2 проти 15,0;
- по Комсомольському району – 8,5 проти 15,5;
- по Суворовському району – 11,8 проти 16,8;
- по Дніпровському району – 10,9 проти 15,0;
До лікарні за 2012р. надійшло 3 подяки на адресу медичних працівників проти 1 у 2011 році.
Подяки надійшли на ім’я головного лікаря та стосується високого професіоналізму працівників неврологічного відділення (2 подяки) та стосовно безоплатного забезпечення окулярами (1 подяка).
За 2012 рік є повторні звернення однієї особи (2 чол.) до різних інстанцій проти 8 осіб у 2011 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції (переважно особи похилого віку та особами з психічними розладами).
Звернення громадян спрямовувались:
Адресат | 2012 рік | 2011 рік |
Президент України | 6 (4,9%) | 11 (6,9%) |
Кабінет Міністрів України | 5 (4,5%) | 3 (1,9%) |
МОЗ України | 10 (9,1%) | 3 (1,9) |
Обласна рада | 0 | 1 (0,7%) |
Міська рада | 1 (0,9%) | 3 (1,9%) |
Обласна державна адміністрація | 16 (14,5%) | 91 (57,0%) |
Управління охорони здоров’я ОДА | 11 (10%) | 9 (5,7%) |
Управління охорони здоров’я ХМР | 4 (3,6%) | 10 (6,3%) |
Управління праці та соціальної політики | 1 (0,9%) | 0 |
Міський голова | 2 (1,8%) | 10 (6,3%) |
Головний лікар | 18 (16,3%) | 10 (6,3%) |
Прокурор Херсонської області | 3 (2,7%) | 1 (0,7%) |
Народний депутат України | 0 | 1 (0,7%) |
Громадські організації | 0 | 1 (0,7%) |
Урядова гаряча лінія | 14 (12,7%) | 5 (3,1%) |
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до головного лікаря на 10%, урядової гарячої лінії на 9%, МОЗ України на 7,2%, але зменшилась кількість звернень до міського голови на 4,5%, ОДА – на 42,5 %.
Відсутні звернення до фонду “Україна 3000”, «Милосердя та медицина» обласної комісії з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, народним депутатам України, громадським організаціям до обласної ради.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
- Поліклініка № 1 - 46 звернень (50,5%) проти 60 звернень (37,7 %);
- Поліклініка № 2 - 29 звернень (31,8%) проти 57 звернень (35,8%) ;
- Поліклініка № 3 – 8 звернень (8,7%) проти 17 звернень (10,6%);
- Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 2 звернення (1,2%);
- Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти (0,6%);
- Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 2 звернення (1,2%);
- Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;
- Стаціонар – 4 звернення (4,3%) проти 3 звернень (1,8%)
- Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) – 4 звернення (4,3%) проти 17 звернень (10,6%)
За межу області направлено 35 звернень (31,8%) проти 18 звернень (11,3%).
Від інвалідів одержано 36 звернень (32,7%) проти 62 звернень (40,0 %), тобто кількість звернень збільшилась на 1,3 %. Від учасників ВВВ надійшло 7 звернень (6,3%) проти 29 у 2011 році (18%). Від категорії «діти війни» надійшло 7 звернень (6,3%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 62 (68,1%)проти 38 (25,0 %)
- від 5 до 10 днів - 13 (14,2%) проти 81 (50,9 %);
- більш 10 днів - 13 (14,2%)проти 39 (24,5 %).
Порушень терміну розгляду звернень у 2012 р. та 2011р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 44 (40%) проти 116 (72%).
2. Організація та надання медичної допомоги у стаціонарі – 5 (4,5%) проти 5 (3,1%).
3. Організація та надання медичної допомоги у поліклініках – 21 (19,1%) проти 12 (7,5%), у тому числі забезпечення інсуліном;
4. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 14 (12,7%) проти 13 (8,1%).
По зверненням прийняті заходи:
1. Хворі оглянуті дільничним терапевтом, фахівцями – 19 (17,2%) проти 24 (15,0%).
2. Хворі проконсультовані міськими, обласними фахівцями – 1 (0,9%) проти 6 (3,7%).
3. Забезпечені пільговими та безкоштовними ліками, у тому числі інсуліном – 18 (16,3%) проти 51 (32,0%).
4. Госпіталізовано хворих у відділенні лікарні – 3 (2,7%) проти 14 (8,8%).
5. Видані довідки ЛКК – 8 (7,2%) проти 25 (15,7%).
6. Оформлені документи на МСЕК – 2 (1,8%) проти 4 (2,5%).
7. Інше – 34 (21,3%).
Власна інформація