Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян по КЗ „Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за І півріччя 2014 р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1885
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з Законом України „Про звернення громадян” «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію» та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За І півріччя 2014 року до лікарні надійшло 35 звернень проти 31 звернення у 2013 році, у т.ч. 9 скарг проти 2 скарг.
За перше півріччя до лікарні не надходили подяки проти 1 подяки у 2013 році.
На 10 тисяч населення показник звернень склав 2,9 проти 2,6 у 2013 році.
За І півріччя немає звернень мешканців в різні інстанції з одного питання, проти 0 звернення у 2013 році.
Звернення громадян направлялись:
- Президенту України - 0 проти - 1;
- Кабінет Міністрів - 0 проти - 1;
- ОДА - 9 проти - 11;
- МОЗ України - 2 проти - 1;
- Обласна рада - 1 проти - 0;
- Депутати міської ради - 0 проти – 0;
- Міський голова - 2 проти - 3;
- УОЗ ОДА - 0 проти - 0;
- УОЗ міської ради - 0 проти - 6;
- Головний лікар - 2 проти - 2;
- Урядова гаряча лінія - 17 проти - 6;
- Генеральна прокуратура - 0 проти - 0;
- Прокуратура Комсомольського р-ну - 0 проти - 0;
- Прокуратура міста та області - 2 проти - 0;
- Головне управління праці - 0 проти - 0;.
Усього: - 35 звернення 31 звернення
Таким чином, відмічається невелике збільшення кількості звернень, однак має місце різке збільшення звернень до Урядової гарячої лінії.
За межі області направлено 19 звернень (54%) проти 9 звернень - (29 %).
Від інвалідів одержано 12 звернень проти 12 звернень , у тому числі 1 звернення від інваліда ВВВ, та 2 звернення від категорії «дитина війни».
Щодо змісту звернень вони розподілились по структурним підрозділам:
Поліклініка № 1 - 19 (54,2%)
Поліклініка № 2 - 12 (34,2%)
Поліклініка № 3 - 4 (11,4%)
Стаціонар - 0
Інші - 0
Термін розгляду звернень:
до 5 днів - 28 (80%)
від 5 до 10 днів 2 (5,7 %)
понад 10 днів 5 (14,2%)
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу – 11 (31,4%)
2. Надати медичну допомогу - лікування, оперативне втручання – 7 (20%)
3. Провести псих. обстеження сусідки – 1 (2,8%)
4. Надати інформацію – 7 (20%)
5. Зауваження на недоліки – 7 (20%)
6. Відсутність ліків в аптеці – 2 (5,7%).
По зверненням прийняті заходи:
1. Заявники оглянуті лікарем, виписані рецепти на пільгові та безкоштовні ліки – 15;
2. Надана інформація – 5;
3. Запропоновано обстеження (заявник відмовився або відсутній) – 1;
4. Надана відповідь – 13;
5. Оформлена довідка – 0;
6. Видано направлення на МСЕК – 1;
7. Усунені недоліки - 0.
Висновки:
1. У І півріччі 2014 року, порівняно з абсолютними показниками, збільшилась кількість звернень за межі області – 54% (19) проти 29 %. (9). Як правило, це пояснюється збільшенням звернень саме на Урядову гарячу лінію.
2. Як позитив, можна відзначити відсутність звернень у дитячі поліклініки, стаціонар, інші підрозділи.
3. Усі звернення розглянуті у термін згідно чинного законодавства, по усім зверненням прийняті заході. Термінів порушення розгляду немає.
Пропозиції:
- Заступникам головного лікаря:
Продовжувати своєчасний розгляд звернень з оформленням документів, згідно рекомендацій міського управління охорони здоров’я.
Продовжувати проведення комплексного огляду ветеранів війни, своєчасно забезпечувати безкоштовно ліками.
Продовжувати здійснювати заходи по підвищенню виконавчої та трудової дисципліни.
Продовжувати проводити анкетування пацієнтів.
Юрисконсульт О.А. Рейнхаарт