Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2014р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1575
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2014 р. до лікарні надійшло 61 звернення проти 71 у 2013р., у тому числі 10 (16,4%) скарг проти 13 (18,3%) у 2013 року.
На 10 000 населення цей показник склав 5,1 проти 5,9 у минулому році.
За 2014 рік є повторні звернення однієї особи (2 чол.) до різних інстанцій проти 4 осіб у 2013 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України – 0 проти 2 (2,8%);
- Кабінет Міністрів – 1 (1,6%) проти 1 (1,4%);
- МОЗ України – 6 (9,9%) проти 2 (2,8 %);
- Обл. Рада – 3 (4,9%) проти 0;
- Міська рада – 0 проти 1 (1,4%);
- ОДА – 17 (27,9%) проти 22 (31,0%);
- ДОЗ ОДА – 0 проти 4 (5,7 %);
- Міське УОЗ – 1 (1,6%) проти 5 (7,0%);
- Управління праці та соц. політики – 0 проти 0;
- Міський голова – 6 (9,9%) проти 5 ( 7,0 %);
- Головний лікар – 3 (4,9%) проти 10 (14,1%);
- Прокуратура – 2 (3,3%) проти 0;
- Народний депутат України – 0 проти 0;
- Громадські організації – 0 проти 0;
- Урядова гаряча лінія – 21 (34,4%) проти 19 (26,8%);
- Кримінально-виконавча інспекція – 1 (1,6%) проти 0.
Усього: 61 проти 71
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до головного лікаря майже втричі, збільшення до урядової гарячої лінії на 7,6%, до МОЗ України на 7,1%, до обл. ради на 4,9%.
Відсутні звернення до Президента України, міської ради, ДОЗ ОДА, фонду “Україна 3000”, «Милосердя та медицина», обласної комісії з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, народним депутатам України, громадським організаціям.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
- Поліклініка № 1 - 29 звернень (47,5%) проти 23 звернень (32,4 %);
- Поліклініка № 2 - 20 звернень (32,8%) проти 30 звернень (42,3%);
- Поліклініка № 3 – 9 звернень (14,8%) проти 11 звернень (15,5%);
- Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 0 звернень;
- Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;
- Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
- Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;
- Стаціонар – 0 звернень проти 2 звернень (2,8%);
- Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) – 3 звернення (4,9%) проти 5 звернень (7,0%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 50 (81,9%)проти 51 (71,8 %)
- від 5 до 10 днів - 4 (6,6%) проти 11 (15,5 %);
- більш 10 днів - 7 (11,5%)проти 9 (12,7 %).
Порушень терміну розгляду звернень у 2014 р. та 2013р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 18 (29,5%) проти 27 (38,0%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 19 (31,1%) проти 21 (29,6%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 24 (39,4%) проти 23 (32,4%).