Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За 2014 р.  до лікарні надійшло 61 звернення проти 71 у 2013р., у тому числі 10 (16,4%) скарг проти 13  (18,3%) у  2013 року.

На 10 000 населення цей показник склав  5,1 проти 5,9  у минулому році.

За 2014 рік є повторні звернення однієї особи (2 чол.) до різних інстанцій проти 4 осіб у 2013 році. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України – 0 проти 2  (2,8%);

- Кабінет Міністрів – 1 (1,6%) проти 1 (1,4%);

- МОЗ України – 6 (9,9%) проти 2 (2,8 %);

- Обл. Рада – 3 (4,9%) проти 0;

- Міська рада – 0 проти 1 (1,4%);

- ОДА – 17 (27,9%) проти 22 (31,0%);

- ДОЗ ОДА – 0 проти 4 (5,7 %);

- Міське УОЗ – 1 (1,6%) проти 5 (7,0%);

- Управління праці та соц. політики – 0  проти  0;

- Міський голова – 6 (9,9%) проти 5 ( 7,0 %);

- Головний лікар – 3 (4,9%) проти 10 (14,1%);

- Прокуратура – 2 (3,3%) проти 0;

- Народний депутат України – 0 проти 0;

- Громадські організації – 0 проти 0;

- Урядова гаряча лінія – 21 (34,4%) проти 19 (26,8%); 

- Кримінально-виконавча інспекція – 1 (1,6%) проти 0.

Усього: 61 проти 71

Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до головного лікаря майже втричі,  збільшення до  урядової гарячої лінії на 7,6%, до МОЗ України на 7,1%, до обл. ради на 4,9%. 

Відсутні звернення до Президента України, міської ради, ДОЗ ОДА,  фонду “Україна 3000”, «Милосердя та медицина», обласної комісії з питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, народним депутатам України, громадським організаціям.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

- Поліклініка № 1 -   29 звернень (47,5%) проти 23 звернень (32,4 %); 

- Поліклініка № 2 -   20 звернень (32,8%) проти 30 звернень (42,3%); 

- Поліклініка № 3 – 9  звернень (14,8%) проти 11 звернень (15,5%);

- Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 0 звернень;

- Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;

- Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;

- Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;

- Стаціонар – 0 звернень  проти 2 звернень (2,8%);

- Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) – 3 звернення (4,9%) проти 5 звернень (7,0%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 50 (81,9%)проти  51 (71,8 %) 

- від 5 до 10 днів - 4  (6,6%) проти 11 (15,5 %);

- більш 10 днів - 7   (11,5%)проти 9 (12,7 %).

Порушень терміну розгляду звернень у 2014 р. та 2013р.(понад 30 днів) не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились. 

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   18 (29,5%) проти 27 (38,0%). 

2. Організація та надання медичної допомоги – 19 (31,1%) проти 21 (29,6%).

3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 24 (39,4%)  проти 23 (32,4%).

 

Про лікарню

Стаціонарна служба