АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2015р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1472
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2015р. до лікарні надійшло 18 звернень проти 10 у 2014р., у тому числі 1 (5,5%) скарга проти 1(10,0%) у 2014 році.
На 10 000 населення цей показник склав 1,6 проти 0,8 у минулому році.
За I квартал 2015р. до лікарні надійшла 1подяка проти 0 у 2014р.
За I квартал 2015 ріку є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до різних інстанцій, у 2014 році такі звернення відсутні. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- МОЗ України - 0 проти 1 (10,0 %);
- ОДА - 4 (22,2%) проти 3 (30,0%);
- ДОЗ ОДА - 1(5,6%) проти 0;
- Міський голова - 1 (5,6%) проти 2 (20,0 %);
- Головний лікар - 1 (5,6%) проти 0;
- Прокуратура Комсомольського р-ну 1(5,6%) проти 0;
- Генеральна прокуратура 1 (5,6%) проти 0;
- Прокуратура м. Херсона 0 проти 1 (10,0%);
- Урядова гаряча лінія – 9 (50,0%) проти 3 (30,0%);
Усього: 18 10
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА, до Урядової «гарячої» лінії.
Відсутні звернення до Президента України, Кабінету Міністрів, міської ради, громадським організаціям.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 7 звернень (38,9%) проти 4 звернень (40,0 %);
Поліклініка № 2 - 6 звернень (33,3%) проти 3 звернень (30,0%) ;
Поліклініка № 3 – 1 звернень (5,6%) проти 3 звернень (30,0%);
Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернень (5,6%) проти 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;
Стаціонар – 3 (16,6%) звернень проти 0 звернень.
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 16 (88,9%)проти 7 (70,0 %)
- від 5 до 10 днів - 2 (11,1%) проти 0;
- більш 10 днів - 0 проти 3 (30,0 %).
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2015 р. та 2014р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 6 (33,3%) проти 8 (80,0%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 8 (44,5%) проти 2 (20,0%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 4 (22,2%) проти 0.
ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Заступникам головного лікаря:
1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації.
Термін: протягом року.
1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень.
Термін: протягом року.
1.3. Проводити анкетування мешканців району з метою виявлення недоліків у медичному обслуговуванні.
Термін: протягом року.
Начальник ВК Л.В. Мартюк