Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За I квартал 2015р.  до лікарні надійшло 18 звернень проти 10 у 2014р.,  у тому числі  1 (5,5%) скарга проти 1(10,0%) у  2014 році.

На 10 000 населення цей показник склав  1,6 проти 0,8  у минулому році.

За I квартал 2015р.  до лікарні надійшла 1подяка проти 0 у 2014р.

За I квартал 2015 ріку є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до різних інстанцій, у 2014 році такі звернення відсутні. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- МОЗ України -                                0 проти 1 (10,0 %);
- ОДА -                                        4 (22,2%) проти 3 (30,0%);
- ДОЗ ОДА -                                     1(5,6%) проти 0;
- Міський голова -                             1 (5,6%) проти 2 (20,0 %);
- Головний лікар  -                            1 (5,6%)  проти  0;
- Прокуратура Комсомольського р-ну           1(5,6%) проти 0;
- Генеральна прокуратура                   1 (5,6%) проти 0;
- Прокуратура м. Херсона                   0 проти 1 (10,0%);
- Урядова гаряча лінія –                   9 (50,0%) проти 3  (30,0%); 
Усього:					     18			   10

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА,  до  Урядової «гарячої» лінії.

Відсутні звернення до Президента України, Кабінету Міністрів, міської ради,  громадським організаціям.

 

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -   7 звернень (38,9%) проти 4 звернень (40,0 %); 
Поліклініка № 2 -   6 звернень (33,3%) проти 3 звернень (30,0%)  ; 
Поліклініка № 3 –  1  звернень (5,6%) проти 3 звернень (30,0%);
Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернень (5,6%) проти 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0; 
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  
Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень; 
Стаціонар – 3 (16,6%) звернень  проти 0 звернень. 

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 				16   (88,9%)проти  7 (70,0 %) 
- від 5 до 10 днів - 			 2  (11,1%) проти 0;
- більш 10 днів - 			          0  проти 3 (30,0 %).

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2015 р. та 2014р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились. 

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   6 (33,3%) проти 8 (80,0%). 

2. Організація та надання медичної допомоги – 8 (44,5%) проти 2 (20,0%).

3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 4 (22,2%)  проти 0.

 

ПРОПОЗИЦІЇ:

1. Заступникам головного лікаря:

1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації. 

Термін: протягом року. 

1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень. 

Термін: протягом року. 

1.3.  Проводити анкетування мешканців району з метою виявлення недоліків у    медичному обслуговуванні. 

Термін: протягом року. 

 

 

 

Начальник ВК                                                                Л.В. Мартюк

 

Про лікарню

Стаціонарна служба