АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I півріччя 2015р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1466
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I півріччя 2015р. до лікарні надійшло 40 звернень проти 35 у 2014р., у тому числі 4 (10,0%) скарга проти 9 (25,7%) у 2014 році.
На 10 000 населення цей показник склав 3,3 проти 2,9 у минулому році.
За I півріччя 2015р. до лікарні надійшла 1подяка проти 0 у 2014р.
У I півріччі 2015 ріку є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції, у 2014 році такі звернення відсутні. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- МОЗ України - 4 (10,0%) проти 2 (5,7%);
- ОДА - 11 (27,5%) проти 9 (25,7%);
- ДОЗ ОДА - 1(2,5%) проти 0;
- Обласна рада - 0 проти 1 (2,9%);
- Міський голова - 1 (2,5%) проти 2 (5,7 %);
- УОЗ ХМР - 1 (2,5%) проти 0;
- Головний лікар - 1 (2,5%) проти 2 (5,7%);
- Прокуратура Комсомольського р-ну 1(2,5%) проти 0;
- Генеральна прокуратура 1 (2,5%) проти 0;
- Прокуратура м. Херсона 0 проти 2 (5,7%);
- Урядова гаряча лінія – 18 (45,0%) проти 17 (48,6%);
- Херсонський контактний центр - 1 (2,5%) проти 0.
Усього: 40 35
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА, до МОЗ України.
Відсутні звернення до Президента України, Кабінету Міністрів, громадським організаціям.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 20 звернень (50,0%) проти 19 звернень (54,3 %);
Поліклініка № 2 - 12 звернень (30,0%) проти 12 звернень (34,3%) ;
Поліклініка № 3 – 3 звернень (7,5%) проти 4 звернень (11,4%);
Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернень (2,5%) проти 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 0 звернень проти 0 звернень;
Стаціонар – 4 (10,0%) звернень проти 0 звернень.
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 34 (85,0%)проти 28 (80,0 %)
- від 5 до 10 днів - 4 (10,0%) проти 2 (5,7%);
- більш 10 днів - 2 (5,0%) проти 5 (14,3 %).
Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2015 р. та 2014р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) покращились.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 12 (30,0%) проти 11 (31,4%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 24 (60,0%) проти 22 (62,9%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 4 (10,0%) проти 2 (5,7%).
ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Заступникам головного лікаря:
1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації.
Термін: протягом року.
1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень.
Термін: протягом року.
1.3. Проводити анкетування мешканців району з метою виявлення недоліків у медичному обслуговуванні.
Термін: протягом року.
Начальник ВК Л.В. Мартюк