Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 9 місяців 2015р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1336
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 9 місяців 2015р. до лікарні надійшло 80 звернень проти 45 у 2014р., у тому числі 6 скарг(7,5%) проти 10 (22,2%) у 2014 році. Необхідно зазначити, що 40 звернень з 80 надійшло у III кварталі поточного року (50,0%).
У порівнянні з 2014 роком:
квартал |
2014 рік |
2015 рік |
I |
10 |
18 |
II |
25 |
22 |
III |
10 |
40 |
Усього: |
45 |
80 |
На 10 000 населення цей показник склав 6,7 проти 3,8 у минулому році.
За 9 місяців 2015р. до лікарні надійшла 1подяка проти 0 у 2014р.
За 9 місяців 2015 ріку є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції, такі звернення мали місце і у 2014 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України 1 (1,2%) проти 0;
- Кабінет Міністрів України 0 проти 1 (2,2%);
- МОЗ України - 8 (10,0%) проти 5 (11,1%);
- ОДА - 25 (31,3%) проти 9 (20,0%);
- ДОЗ ОДА - 4 (5,0%) проти 0;
- Обласна рада - 0 проти 2 (4,4%);
- Міський голова - 3 (3,8%) проти 4 (8,9 %);
- УОЗ ХМР - 2 (2,5%) проти 0;
- Головний лікар - 3 (3,8%) проти 2 (4,4%);
- Прокуратура міста та області 1(1,2%) проти 2 (4,4%);
- Генеральна прокуратура 1 (1,2%) проти 0;
- Урядова гаряча лінія – 29 (36,3%) проти 20 (44,5%);
- Херсонський контактний центр - 1 (1,2%) проти 0;
- Голові ВО «Батьківщина» - 1 (1,2%) проти 0;
- Уповноваженому з прав людини - 1 (1,2%) проти 0.
Усього: 80 45
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА, до МОЗ України та ДОЗ ОДА.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 42 звернень (52,5%);
Поліклініка № 2 - 25 звернень (31,2%);
Поліклініка № 3 – 5 звернень (6,3%);
Дитяча поліклініка № 1 – 2 звернень (2,5%);
Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень;
Відділення платних послуг – 0 звернень;
Стаціонар – 6 (7,5%) звернень.
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 67 (83,7%);
- від 5 до 10 днів - 11 (13,8%);
- більш 10 днів - 2 (2,5%) .
Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2015 р. (понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 26 (32,5%) проти 13 (28,9%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 48 (60,0%) проти 30 (66,7%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 6 (7,5%) проти 2 (4,4%).
У 2015 році збільшилася кількість звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування.
ПРОПОЗИЦІЇ:
1. Заступникам головного лікаря:
1.1. Продовжувати своєчасний та оперативний розгляд звернень з оформленням необхідної документації.
Термін: протягом року.
1.2. На оперативних нарадах обговорювати аналіз звернень.
Термін: протягом року.
1.3. Проводити анкетування мешканців району з метою виявлення недоліків у медичному обслуговуванні.
Термін: протягом року.
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк