Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

 

         За 2015р.  до лікарні надійшло 124 звернення проти 61 у 2014р.,  у тому числі  12 (9,7%) скарг проти 10  (16,4%) у  2014 року. На протязі року відмічається збільшення звернень у II півріччі. Так I півріччя – 40 звернень, а II півріччя – 84 звернення. З 124 звернень 29 (23,4%) звернень від однієї особи, щодо скарг, то 6 із 12 також від однієї особи.

         За 2015р.  до лікарні надійшла 1 подяка проти 0 у 2014р.

         На 10 000 населення цей показник склав 10,4 проти 5,1  у минулому році.

За 2015 рік є повторні звернення однієї особи (2 чол.) до різних інстанцій  проти 2 осіб у 2014 році. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

        

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                   2 (1,6%) проти 0;

- Кабінет Міністрів -                        0 проти  1  (1,6%);

- МОЗ України -                              10 (8,1%) проти 6 (9,9 %);

- Обл. Рада -                                     0 проти 3 (4,9%);

- ОДА -                                             31 (25,0%) проти 17 (27,9%);

- ДОЗ ОДА -                                     11 (8,9%) проти 0;

- Міське УОЗ -                                  2 (1,6%) проти 1 (1,6%);

- Міський голова -                            4 (3,2%) проти  6 ( 9,9 %);

- Головний лікар  -                            8 (6,5%)  проти  3 (4,9%);

- Заступники головного лікаря         2 (1,6%) проти 0;

- Прокуратура                                   3 (2,4%) проти 2 (3,3%);

- Народний депутат України -          2  (1,6%) проти 0;

- Урядова гаряча лінія –                   47 (37,9%) проти 21  (34,4%);

- Кримінально-виконавча інспекція  0 проти 1 (1,6%);

- Уповноважений з прав людини      1 (0,8%) проти 0;

- Херсонський контактний центр      1 (0,8%) проти 0.

 

Усього:                                              124                    61

 

Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до міського голови понад 30%,  збільшення до  всіх інших інстанцій, значно збільшилися звернення до облдержадміністрації та Урядової «Гарячої лінії».

  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   66 звернень (53,2%) проти 29 звернень (47,5 %);

Поліклініка № 2 -   33 звернень (26,6%) проти 20 звернень (32,8%)  ;

Поліклініка № 3 – 13  звернень (10,5%) проти 9 звернень (14,8%);

Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернення (0,8%) проти 0 звернень;

Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  

Відділення платних послуг – 2 звернення (1,6%) проти 0 звернень;

Стаціонар – 8 звернень (6,5%)  проти 0 звернень;

Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району)
–                                1 звернення (0,8%) проти 3 звернень (4,9%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                     95   (76,6%)проти  50 (81,9 %)

- від 5 до 10 днів -                           24  (19,4%) проти 4 (6,6 %);

- більш 10 днів -                                5   (4,0%)проти 7 (11,5 %).

Порушень терміну розгляду звернень у 2015 р. та 2014р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1.                Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   33 (26,6%) проти 18 (29,5%).

2.                Організація та надання медичної допомоги – 68 (54,8%) проти 19 (31,1%).

3.                Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 23 (18,6%)  проти 24 (39,4%).

 

 

 

Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба