Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За I квартал 2016р.  до лікарні надійшло 23 звернення проти 18 у 2015р.,  у тому числі  1 (4,3%) скарга проти 1(5,6%) у  2015 році.

На 10 000 населення цей показник склав  1,9 проти 1,6  у минулому році.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- МОЗ України -                                  3 (13,0%) проти 0;

- ОДА -                                                10 (43,5%) проти 4 (22,0%);

- ДОЗ ОДА -                                        3 (13,0%) проти 1(5,6%);

- УОЗ ХМР                                          1 (4,4%) проти 0;

- Міський голова -                               0 проти 1(5,6%);

- Головний лікар  -                               1 (4,4%)  проти 1 (5,6%);

- Прокуратура Комсомольського р-ну 0 проти 1(5,6%);

- Генеральна прокуратура                    0 проти 1 (5,6%);

- Урядова гаряча лінія –                       5 (21,7%) проти 9 (50,0%); 

 

Усього:      23 18

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до МОЗ України, ОДА,  ДОЗ ОДА, зменшення - до  Урядової «гарячої» лінії.

  Відсутні звернення до Президента України, Кабінету Міністрів, міської ради,  громадським організаціям.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -  13 звернень (56,5%) проти 7 звернень (38,9 %); 

Поліклініка № 2 -   6 звернень (26,1%) проти 6 звернень (33,3%)  ; 

Поліклініка № 3 –  3  звернень (13,1%) проти 1 звернень (5,6%);

Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 1 звернень (5,6%);

Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0; 

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  

Відділення платних послуг – 1 звернення (4,3%) проти 0 звернень; 

Стаціонар – 0 звернень  проти 3 звернень (16,6%). 

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 17   (73,9%) проти  16   (88,9%)

- від 5 до 10 днів - 5  (21,7%) проти 2 (11,1%)  ;

- більш 10 днів -          1 (4,4%)  проти 0.

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2016 р. та 2015р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) трохи знизився. 

 

 

 

 

Заступник головного лікаря

з організаційно – аналітичної 

та кадрової роботи                                                                Л.В. Мартюк

 

Про лікарню

Стаціонарна служба