АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2016р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1366
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2016р. до лікарні надійшло 23 звернення проти 18 у 2015р., у тому числі 1 (4,3%) скарга проти 1(5,6%) у 2015 році.
На 10 000 населення цей показник склав 1,9 проти 1,6 у минулому році.
Звернення громадян направлені за адресою:
- МОЗ України - 3 (13,0%) проти 0;
- ОДА - 10 (43,5%) проти 4 (22,0%);
- ДОЗ ОДА - 3 (13,0%) проти 1(5,6%);
- УОЗ ХМР 1 (4,4%) проти 0;
- Міський голова - 0 проти 1(5,6%);
- Головний лікар - 1 (4,4%) проти 1 (5,6%);
- Прокуратура Комсомольського р-ну 0 проти 1(5,6%);
- Генеральна прокуратура 0 проти 1 (5,6%);
- Урядова гаряча лінія – 5 (21,7%) проти 9 (50,0%);
Усього: 23 18
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до МОЗ України, ОДА, ДОЗ ОДА, зменшення - до Урядової «гарячої» лінії.
Відсутні звернення до Президента України, Кабінету Міністрів, міської ради, громадським організаціям.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 13 звернень (56,5%) проти 7 звернень (38,9 %);
Поліклініка № 2 - 6 звернень (26,1%) проти 6 звернень (33,3%) ;
Поліклініка № 3 – 3 звернень (13,1%) проти 1 звернень (5,6%);
Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 1 звернень (5,6%);
Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 1 звернення (4,3%) проти 0 звернень;
Стаціонар – 0 звернень проти 3 звернень (16,6%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 17 (73,9%) проти 16 (88,9%)
- від 5 до 10 днів - 5 (21,7%) проти 2 (11,1%) ;
- більш 10 днів - 1 (4,4%) проти 0.
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2016 р. та 2015р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) трохи знизився.
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк