Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

 

         За I півріччя 2016р.  до лікарні надійшло 43 звернень проти 40 у 2015р.,  у тому числі  4 (9,3%) скарга проти 4 (10,0%) у  2015 році.

         На 10 000 населення цей показник склав  3,6 проти 3,3  у минулому році.

         У I півріччі 2016 року та в минулому році є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

        

Звернення громадян  направлені за адресою:

- МОЗ України -                                  5 (11,6%) проти 4 (10,0%);

- ОДА -                                                19 (44,2%) проти 11 (27,5%);

- ДОЗ ОДА -                                        8 (18,6%) проти 1 (2,5%);

- Міський голова -                               0             проти 1 (2,5 %);

- УОЗ ХМР -                                        2 (4,7%) проти 1 (2,5%);

- Головний лікар  -                               3 (7,0%)  проти  1 (2,5%);

- Прокуратура                                       0          проти  2 (5,0%);

- Урядова гаряча лінія –                       5 (11,6%) проти 18  (45,0%);

- Херсонський контактний центр -      1 (2,3%) проти 1 (2,5%).

 

Усього:                                                 43                      40

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА,  до  ДОЗ ОДА, головного лікаря, зменшилася кількість звернень до Урядової гарячої лінії.

  Відсутні звернення до Президента України, Кабінету Міністрів,  громадським організаціям.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -   22 звернення (51,2%) проти 20 звернень (50,0 %);

Поліклініка № 2 -   13 звернень (30,2%) проти 12 звернень (30,0%)  ;

Поліклініка № 3 –   5  звернень (11,6%) проти 3 звернень (7,5%);

Жіноча консультація - 1 звернення (2,3%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 1 – 0 звернень проти 1 звернення (2,5%);

Дитяча поліклініка № 2 – 0 звернень проти 0;

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  

Відділення платних послуг – 2 звернення (4,7%) проти 0;

Стаціонар – 0 звернень  проти 4 звернень (10,0%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                     29   (67,4%) проти  34 (85,0 %)

- від 5 до 10 днів -                          12  (27,9%) проти 4 (10,0%);

- більш 10 днів -                              2 (4,7%) проти 2 (5,0 %).

Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2016 р. та 2015р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1.                Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   18 (41,9%) проти 12 (30,0%).

2.                Організація та надання медичної допомоги – 14 (32,5%) проти 24 (60,0%).

3.                Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 11 (25,6%)  проти 4 (10,0%).

 

 

 

Заступник головного лікаря

з організаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню