АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 9 місяців 2016 р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1422
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 9 місяців 2016р. до лікарні надійшло 69 звернень проти 80 у 2015р., у тому числі 5 скарг (7,2%) проти 6 (7,5%) у 2015 році.
На 10 000 населення цей показник склав 5,9 проти 6,7 у минулому році.
За 9 місяців 2016 ріку є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції, такі звернення мали місце і у 2015 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президент України 0 проти 1 (1,2%);
- МОЗ України 5 (7,2%) проти 8 (10,0%);
- ОДА 35 (50,7%) проти 25 (31,3%);
- ДОЗ ОДА 12 (17,4%) проти 4 (5,0%);
- Міський голова 0 проти 3 (3,8%);
- УОЗ ХМР 2 (2,9%) проти 2 (2,5%);
- Головний лікар 4 (5,8%) проти 3 (3,8%) ;
- Прокуратура міста та області 0 проти 1(1,2%);
- Генеральна прокуратура 0 проти 1 (1,2%);
- Урядова гаряча лінія 9 (13,0%) проти 29 (36,3%);
- Гаряча лінія МОЗ України 1 (1,5%) проти 0;
- Херсонський контактний центр - 1 (1,5%) проти 1 (1,2%);
- Голові ВО «Батьківщина» - 0 проти 1 (1,2%);
- Уповноваженому з прав людини - 0 проти 1 (1,2%).
Усього: 69 80
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до ОДА та ДОЗ ОДА. Значно зменшилися звернення до Урядової гарячої лінії.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 36 звернень (52,2%);
Поліклініка № 2 - 20 звернень (29,0%);
Поліклініка № 3 – 9 звернень (13,0%);
Жіноча консультація – 1звернення (1,5%);
Відділення платних послуг – 3 звернень (4,3%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 51 (73,9%);
- від 5 до 10 днів - 15 (21,7%);
- більш 10 днів - 3 (4,4%) .
Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2016 р. (понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 35 (50,7%) проти 26 (32,5%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 16 (23,2%) проти 48 (60,0%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 18 (26,1%) проти 6 (7,5%).
У 2016 році збільшилася кількість звернень щодо надання матеріальної допомоги на лікування та отримання препаратів по безкоштовним рецептам.
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк