АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за 2016р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1624
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За 2016р. до лікарні надійшло 112 звернень проти 124 у 2015р., у тому числі 7 (6,3%) скарг проти 12 (9,7%) у 2015 року.
На 10 000 населення цей показник склав 9,5 проти 10,4 у минулому році.
За 2016 рік є повторні звернення однієї особи (3 чол.) до різних інстанцій проти 2 осіб у 2015 році. Аналіз таких звернень дає підстави вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 0 проти 2 (1,6%);
- Верховна Рада України 1 (0,9%) проти 0;
- МОЗ України - 7 (6,2%) проти 10 (8,1%);
- Гаряча лінія МОЗ України - 2 (1,8%) проти 0;
- ОДА - 48 (42,8) проти 31 (25,0%);
- Гаряча лінія ОДА - 3 (2,7%) проти 0;
- ДОЗ ОДА - 17 (15,2%) проти 11 (8,9%);
- Міське УОЗ - 3 (2,7%) проти 2 (1,6%);
- Міський голова - 1 (0,9%) проти 4 (3,2%);
- Головний лікар - 6 (5,4%) проти 8 (6,5%);
- Заступники головного лікаря 1 (0,9%) проти 2 (1,6%);
- Прокуратура міста та області 1 (0,9%) проти 3 (2,4%);
- Народний депутат України - 0 проти 2 (1,6%);
- Урядова гаряча лінія – 21 (18,7%) проти 47 (37,9%);
- Херсонський контактний центр 1 (0,9%) проти 1 (0,8%);
- Уповноважений з прав людини 0 проти 1 (0,8%).
Усього: 112 124
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до Урядової «Гарячої лінії» більш ніж в два рази, значно збільшилися звернення до облдержадміністрації та «Гарячої лінії» ОДА більш ніж на 60%.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 51 звернення (45,5%) проти 66 звернень (53,2%);
Поліклініка № 2 - 32 звернення (28,6%) проти 33 звернення (26,6%);
Поліклініка № 3 – 14 звернень (12,5%) проти 13 звернень (10,5%);
Жіноча консультація - 1 звернення (0,9%) проти 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 1 – 3 звернення (2,7%) проти 1 звернення (0,8%);
Дитяча поліклініка № 2 – 6 звернень (5,3%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 3 звернення (2,7%) проти 2 звернень (1,6%);
Стаціонар – 1 звернення (0,9%) проти 8 звернень (6,5%);
Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) – 1 звернення (0,9%) проти 1 звернення (0,8%).
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 75 (67,0%)проти 95 (76,6%);
- від 5 до 10 днів - 31 (27,7%) проти 24 (19,4%);
- більш 10 днів - 6 (5,3%) проти 5 (4,0%).
Порушень терміну розгляду звернень у 2016 р. та 2015р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 47 (42,0%) проти 33 (26,6%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 29 (25,9%) проти 68 (54,8%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 36 (32,1%) проти 23 (18,6%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк