Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За 2016р.  до лікарні надійшло 112 звернень проти 124 у 2015р.,  у тому числі  7 (6,3%) скарг проти 12  (9,7%) у  2015 року.

На 10 000 населення цей показник склав 9,5 проти 10,4  у минулому році.

За 2016 рік є повторні звернення однієї особи (3 чол.) до різних інстанцій  проти 2 осіб у 2015 році. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                   0 проти 2 (1,6%);

- Верховна Рада України                  1 (0,9%) проти 0;

- МОЗ України -                               7 (6,2%) проти 10 (8,1%);

- Гаряча лінія МОЗ України -           2 (1,8%) проти 0;

- ОДА -                                             48 (42,8) проти 31 (25,0%);

- Гаряча лінія ОДА -                         3 (2,7%) проти 0;

- ДОЗ ОДА -                                     17 (15,2%) проти 11 (8,9%);

- Міське УОЗ -                    3 (2,7%) проти 2 (1,6%);

- Міський голова -                            1 (0,9%) проти  4 (3,2%);

- Головний лікар  -                           6 (5,4%)  проти  8 (6,5%);

- Заступники головного лікаря         1 (0,9%) проти 2 (1,6%);

- Прокуратура міста та області         1 (0,9%) проти 3 (2,4%);

- Народний депутат України -          0 проти 2  (1,6%);

- Урядова гаряча лінія –                    21 (18,7%) проти 47 (37,9%);  

- Херсонський контактний центр     1 (0,9%) проти 1 (0,8%);

- Уповноважений з прав людини      0 проти 1 (0,8%).

 

Усього:  112 124

 

Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до Урядової «Гарячої лінії» більш ніж в два рази, значно збільшилися звернення до облдержадміністрації та «Гарячої лінії» ОДА більш ніж на 60%. 

  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   51 звернення (45,5%) проти 66 звернень (53,2%); 

Поліклініка № 2 -   32 звернення (28,6%) проти 33 звернення (26,6%); 

Поліклініка № 3 – 14  звернень (12,5%) проти 13  звернень (10,5%); 

Жіноча консультація - 1 звернення (0,9%) проти 0 звернень;

Дитяча поліклініка № 1 – 3 звернення (2,7%) проти 1 звернення (0,8%);

Дитяча поліклініка № 2 – 6 звернень (5,3%) проти 0; 

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  

Відділення платних послуг – 3 звернення (2,7%) проти 2 звернень (1,6%); 

Стаціонар – 1 звернення (0,9%)  проти 8 звернень (6,5%); 

Інші – (мешкають за адресою поза Комсомольського району) –                                1 звернення (0,9%) проти 1 звернення (0,8%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів - 75 (67,0%)проти 95 (76,6%);

- від 5 до 10 днів - 31  (27,7%) проти 24 (19,4%);

- більш 10 днів -           6 (5,3%) проти 5 (4,0%).

Порушень терміну розгляду звернень у 2016 р. та 2015р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   47 (42,0%) проти 33 (26,6%). 

2. Організація та надання медичної допомоги – 29 (25,9%) проти 68 (54,8%).

3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 36 (32,1%)  проти 23 (18,6%).

 

 

 

Заступник головного лікаря

з організаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

 

Про лікарню

Стаціонарна служба