АНАЛІЗ стану роботи зі зверненнями громадян у КЗ “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I квартал 2017р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1564
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I квартал 2017р. до лікарні надійшло 27 звернення проти 23 у 2016р., у тому числі 2 (7,4%) скарга проти 1(4,3%) у 2016 році.
На 10 000 населення цей показник склав 2,3 проти 1,9 у минулому році.
За перший квартал до лікарні надійшла 1 подяка.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 1 (3,7%) проти 0;
- Кабінет Міністрів України 1 (3,7%) проти 0;
- МОЗ України - 0 проти 3 (13,0%);
- ОДА - 8 (29,6%) проти 10 (43,5%);
- ОД 1 (3,7%) проти 0;
- ДОЗ ОДА - 3 (11,2%) проти 3 (13,0%);
- УОЗ ХМР 2 (7,4%) проти 1 (4,4%);
- Міський голова - 1(3,7%)проти 0;
- Головний лікар - 2 (7,4%) проти 1 (4,4%);
- Урядова гаряча лінія – 8 (29,6%) проти 5 (21,7%);
Усього: 27 23
Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової «гарячої» лінії.
З’явилися звернення до Президента України, Кабінету Міністрів.
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 9 звернень (33,4%) проти 13 звернень (56,5%);
Поліклініка № 2 - 10 звернень (37,0%) проти 6 звернень (26,1%);
Поліклініка № 3 – 4 звернень (14,8%) проти 3 звернень (13,1%);
Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернення (3,7%) проти 0 звернень;
Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (3,7%) проти 0;
Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;
Відділення платних послуг – 0 звернення проти 1 звернення (4,3%);
Стаціонар – 0 звернень проти 0 звернень;
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 2 звернення (7,4%) проти 0 звернення.
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 22 (81,5%) проти 17 (73,9%);
- від 5 до 10 днів - 3 (11,1%) проти 5 (21,7%);
- більш 10 днів - 2 (7,4%) проти 1 (4,4%) .
Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2017 р. та 2016р.(понад 30 днів) не було.
Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) збільшився.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 6 (22,2%) проти 10 (43,5%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 7 (25,9%) проти 8 (34,8%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 14 (51,9%) проти 5 (21,7%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк