Звернення громадян

         Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

         Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

         За I квартал 2017р.  до лікарні надійшло 27 звернення проти 23 у 2016р.,  у тому числі  2 (7,4%) скарга проти 1(4,3%) у 2016 році.

         На 10 000 населення цей показник склав  2,3 проти 1,9  у минулому році.

         За перший квартал до лікарні надійшла 1 подяка.

 

        

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      1 (3,7%) проти 0;

- Кабінет Міністрів України               1 (3,7%) проти 0;

- МОЗ України -                                  0 проти 3 (13,0%);

- ОДА -                                                8 (29,6%) проти 10 (43,5%);

- ОД                                                     1 (3,7%) проти 0;

- ДОЗ ОДА -                                        3 (11,2%) проти 3 (13,0%);

- УОЗ ХМР                                          2 (7,4%) проти 1 (4,4%);

- Міський голова -                               1(3,7%)проти 0;

- Головний лікар  -                              2 (7,4%)  проти 1 (4,4%);

- Урядова гаряча лінія –                     8 (29,6%) проти 5 (21,7%);

 

Усього:                                                  27                                23

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової «гарячої» лінії.

  З’явилися звернення до Президента України, Кабінету Міністрів.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   9 звернень (33,4%) проти 13 звернень (56,5%);

Поліклініка № 2 -   10 звернень (37,0%) проти 6 звернень (26,1%);

Поліклініка № 3 –   4 звернень (14,8%) проти 3  звернень (13,1%);

Дитяча поліклініка № 1 – 1 звернення (3,7%) проти 0 звернень;

Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (3,7%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0; 

Відділення платних послуг – 0 звернення проти 1 звернення (4,3%);

Стаціонар – 0 звернень  проти 0 звернень;

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                2 звернення (7,4%) проти 0 звернення.

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                     22 (81,5%) проти  17 (73,9%);

- від 5 до 10 днів -                          3 (11,1%) проти 5 (21,7%);

- більш 10 днів -                              2 (7,4%)  проти 1 (4,4%)  .

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2017 р. та 2016р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) збільшився.

 

Характер звернень:

1.            Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   6 (22,2%) проти 10 (43,5%).

2.            Організація та надання медичної допомоги – 7 (25,9%) проти 8 (34,8%).

3.            Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 14 (51,9%)  проти 5 (21,7%).

 

 

 

 

Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                                Л.В. Мартюк

 

 

Про лікарню