Звернення громадян

         Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

         Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

         За I півріччя 2016р.  до лікарні надійшло 82 звернення проти 43 у 2016р.,  у тому числі  2 (2,4%) скарга проти 4 (9,3%) у  2016 році.

 

         На 10 000 населення цей показник склав  6,9 проти 3,6  у минулому році.

         За перше півріччя до лікарні надійшли 2 подяки.

         За перше півріччя 2017 року у двічі збільшилися звернення громадян у порівнянні з першим півріччям 2016 року, з них 15 звернень щодо впровадженої урядової програми «Доступні ліки».

         У I півріччі 2017 року та в минулому році є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

        

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      2 (2,5%) проти 0;

- Кабінету Міністрів України                1 (1,2%) проти 0;

- МОЗ України -                                  3 (3,7%) проти 5 (11,6%);

- ОДА -                                                17 (21,0%) проти 19 (44,2%);

- ОД                                                     1 (1,2%) проти 0;

- ДОЗ ОДА -                                        7 (8,7%) проти 8 (18,6%);

- Міський голова -                               4 ( 4,9%) проти 0;

- УОЗ ХМР -                                        3 (3,7%) проти 2 (4,7%);

- Головний лікар  -                               4 (4,9%)  проти  3 (7,0%);

- Урядова гаряча лінія –                       38 (47,0%) проти 5 (11,6%);

- заступник головного лікаря               1 (1,2%) проти 0;

- Херсонський контактний центр -       0 проти 1 (2,3%).

Усього:                                                 81                      43

 

Таким чином, відмічається значне збільшення кількості звернень до Урядової гарячої лінії, міського голови, з’явилися звернення до Президента України  та Кабінету Міністрів України.

  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -   36 звернень (44,5%) проти 22 звернень (51,2%);

Поліклініка № 2 -   21 звернення (25,9%) проти 13 звернень (30,2%);

Поліклініка № 3 –   11  звернень (13,6%) проти 5  звернень (11,6%);

Жіноча консультація – 0 звернень проти 1 звернення (2,3%);

Дитяча поліклініка № 1 – 5 звернень (6,2%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (1,2%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 3 – 0 звернень проти 0;  

Відділення платних послуг – 0 звернень проти 2 звернень (4,7%);

Інші –  7 звернень (8,6%)  проти 0.

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                     56   (69,2%) проти  29   (67,4%);

- від 5 до 10 днів -                          21  (25,9%) проти 12  (27,9%);

- більш 10 днів -                              4 (4,9%) проти 2 (4,7%).

Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2017 р. та 2016р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1.                Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   23 (28,4%) проти 18 (41,9%).

2.                Організація та надання медичної допомоги – 13 (16,0%) проти 14 (32,5%).

3.                Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 45 (55,6%)  проти 11 (25,6%)  .

 

 

 

 

Заступник головного лікаря

з організаційно – аналітичної

 

та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню