Звернення громадян

            Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За 9 місяців 2017р. до лікарні надійшло 106 звернень проти 69 у 2016р.,  у тому числі  4 скарги (3,8%), з них 2 скарги, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні проти 5 (7,2%) у  2016 році.

 

            На 10 000 населення цей показник склав  9,0 проти 5,9  у минулому році.

Збільшення кількості звернень за 9 місяців поточного року на 50% пов’язане з запитами стосовно Урядової програми «Доступні ліки».

            За 9 місяців 2017р.  до лікарні надійшло 2 подяки.

            У звітному періоді є повторні звернення однієї особи (1 чол.) до однієї інстанції, такі звернення мали місце і у 2016 році. Аналіз таких звернень дає підстави  вважати, що вони не пов’язані з неприйняттям заходів по першим зверненням, а написані особами, схильними звертатися у різноманітні владні інстанції.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України                        2 (1,9%) проти 0;

- Кабінету Міністрів України           1 (1,0%) проти 0;

- МОЗ України                                 3 (2,8%) проти 5 (7,2%);

- ОДА                                               23 (21,7%) проти 35 (50,7%);

- ОР                                                   1 (1,0%) проти 0;

- ДОЗ ОДА                                       10 (9,4%) проти 12 (17,4%);

- Міський голова                              4 (3,7%) проти 0;

- УОЗ ХМР                                       3 (2,8%) проти 2 (2,9%);

- Головний лікар                               8 (7,5%)  проти  4 (5,8%);

- Заступник головного лікаря            1 (1,0%)  проти  0;

- Урядова гаряча лінія                       48 (45,2%) проти 9 (13,0%);

- Гаряча лінія МОЗ України              0 проти 1 (1,5%);

- Херсонський контактний центр      0 проти 1 (1,5%);

- Міністерство соціальної політики    1 (1,0%) проти 0;

- Електронне звернення                      1 (1,0%) проти 0;

 

Усього:                                                              106                  69

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової гарячої лінії, міського голови та головного лікаря. Зменшилися звернення до обласної державної адміністрації.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   43 (40,6%);

Поліклініка № 2 -   30 (28,3%);

Поліклініка № 3 –   16 (15,1%);

Дитяча поліклініка № 1 – 7 (6,6%);

Дитяча поліклініка № 2 – 3 (2,8%);

Інші звернення – 7 (6,6%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                       76   (71,7%);

- від 5 до 10 днів -                            24  (22,6%);

- більш 10 днів -                                         6    (5,7%) .

Порушень терміну розгляду звернень за 9 місяців 2017 р. (понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   29 (27,4%) проти 35 (50,7%).

Організація та надання медичної допомоги – 15 (14,1%) проти 16 (23,2%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 62 (58,5%)  проти 18 (26,1%).

У 2017 році збільшилася кількість звернень, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки».

 

Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                   Л.В. Мартюк

 

Про лікарню