Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

         Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

         За 2017р.  до лікарні надійшло 143 звернення проти 112 у 2016р.,  у тому числі  8 (5,6%) скарг, з них 2 скарги, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні проти 7 (6,3%) у  2016 року.

         На 10 000 населення цей показник склав 12,2 проти 9,5 у минулому році.

Збільшення кількості звернень у 2017 році на 27,7% пов’язане з запитами стосовно Урядової програми «Доступні ліки», таких звернень за рік надійшло 51, що складає 35,7% від загальної кількості звернень.

         За 2017 рік до лікарні надійшло 4 подяки (поліклініки №1; №2;                      сел. Комишани; відділення УЗД та ФД; терапевтичне відділення № 2).    

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України  -                     2 (1,4%) проти 0;

- Верховна Рада України                  0 проти 1(0,9%);

- Кабінет Міністрів України             2 (1,4%) проти 0;

- МОЗ України -                               4 (2,8%) проти 9 (8,0%);

- ОДА -                                             28 (19,6%) проти 51 (45,5%);

- Обласна рада                                  1 (0,7%) проти 0;

- ДОЗ ОДА -                                     13 (9,1%) проти 17 (15,2%);

- УОЗ ХМР-                                     4 (2,8%) проти 3 (2,7%);

- Міський голова -                            6 (4,2%) проти  1 (0,9%);

- Головний лікар  -                           11 (7,7%)  проти  6 (5,4%);

- Заступники головного лікаря         2 (1,4%) проти 1 (0,9%);

- Прокуратура міста та області         0 проти 1 (0,9%);

- Урядова гаряча лінія –                    68 (47,5%) проти 21 (18,7%); 

- Херсонський контактний центр     0 проти 1 (0,9%);

- Міністерство соціальної політики  1 (0,7%) проти 0;

- Електронне звернення                    1 (0,7%) проти 0;

 

Усього:                                              143                    112

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової «Гарячої лінії» більш ніж в три рази, звернень до міського голови та головного лікаря, майже удвічі зменшилися звернення до облдержадміністрації.

 

 

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -    54 звернення (37,7%) проти 51 звернення (45,5%);

Поліклініка № 2 -    39 звернень (27,3%) проти 32 звернень (28,6%);

Поліклініка № 3 –  22 звернення (15,4%) проти 14  звернень (12,5%);

Жіноча консультація -  0 проти 1 звернення (0,9%);

Дитяча поліклініка № 1 –  9 звернень (6,3%) проти 3 звернень (2,7%);

Дитяча поліклініка № 2 –  3 звернення (2,1%) проти 6 звернень (5,3%);

Дитяча поліклініка № 3 –1 звернення (0,7%) проти 0; 

Відділення платних послуг –  2 звернення (1,4%) проти 3 звернень (2,7%);

Стаціонар –  3 звернення (2,1%)  проти 1 звернень (0,9%);

Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                 10 звернень (7,0%) проти 1 звернення (0,9%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                      104 (72,7%) проти 75 (67,0%);

- від 5 до 10 днів -                            32 (22,4%) проти 31 (27,7%);

- більш 10 днів -                                7 (4,9%) проти 6 (5,3%).

Порушень терміну розгляду звернень у 2017 р. та 2016р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1.    Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -    33 (23,1%) проти 47 (42,0%).

2.  Організація та надання медичної допомоги –  25 (17,5%) проти 29 (25,9%).

3.  Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні –  85 (59,4%)  проти 36 (32,1%).

         У 2017 році збільшилася кількість звернень, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні, а саме відсутністю в аптеках ліків по пільговим рецептам та Урядовій програмі «Доступні ліки».

 

 

 

 

Заступник головного лікаря 
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

 

 

Про лікарню

Стаціонарна служба