Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

За I квартал 2018р.  до лікарні надійшло 23 звернення проти 27 у 2017р.,   скарг у звітному періоді не було проти 2 (7,4%) у 2017 році.

На 10 000 населення цей показник склав  2,0 проти 2,3 у минулому році.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      0 проти 1 (3,7%);

- Кабінет Міністрів України                0 проти 1 (3,7%);

- ОДА -                                                3 (13,1%) проти 8 (29,6%);

- ОД                                                     0 проти 1 (3,7%);

- ДОЗ ОДА -                                        0 проти 3 (11,2%);

- УОЗ ХМР                                          0 проти 2 (7,4%);

- Міський голова -                               0 проти 1(3,7%);

- Головний лікар  -                               0 проти 2 (7,4%);

- Урядова гаряча лінія –                       16 (69,6%) проти 8 (29,6%);

- народний депутат Тимошенко Ю.В.  1 (4,3%) проти 0;

- електронне звернення                         2 (8,7%) проти 0;

- Херсонський міський суд                   1 (4,3%) проти 0;

Усього:                                                                23                          27

 

Таким чином, відмічається збільшення кількості звернень до Урядової «гарячої» лінії. Дані звернення пов’язані з державною програмою «Доступні ліки».  

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   11 звернень (47,8%) проти 9 звернень (33,4%) проти;

Поліклініка № 2 -   5 звернень (21,7%) проти 10 звернень (37,0%);

Поліклініка № 3 –   2 звернень (8,7%) проти 4 звернень (14,8%);

Дитяча поліклініка № 1 –0 проти 1 звернення (3,7%);

Дитяча поліклініка № 2 –0 проти 1 звернення (3,7%);

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –    5 звернення (21,8%) проти 2 звернення (7,4%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                       19 (82,6%) проти  22 (81,5%);

- від 5 до 10 днів -                            4 (17,4%) проти 3 (11,1%);

- більш 10 днів -                                         0 проти 2 (7,4%).

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2018 р. та 2017р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) збільшився.

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   6 (26,1%) проти 6 (22,2%).

Організація та надання медичної допомоги – 1 (4,3%) проти 7 (25,9%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 16 (69,6%)  проти 14 (51,9%)  .

 

 

 

Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                                Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба