Звернення громадян

            Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За I півріччя 2018р. до лікарні надійшло 52 звернення проти 82 у 2017р.,  у тому числі  2 (3,8%) скарги проти 2 (2,4%) у  2017 році.

            На 10 000 населення цей показник склав  4,5 проти 6,9  у минулому році.

            За перше півріччя 2018р. до лікарні надійшла 1 подяка проти 2 подяк у 2017 р.

 

            Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      0 проти 2 (2,4%);

- Голова Верховної Ради -                   1 (1,9%) проти 0

- Кабінету Міністрів України -            0 проти 1 (1,2%);

- МОЗ України -                                  0 проти 3 (3,7%);

- ОДА -                                                11 (21,2%) проти 17 (20,7%);

- ОД -                                                   0 проти 1 (1,2%);

- ДОЗ ОДА -                                        2 (3,8%) проти 7 (8,5%);

- Міський голова -                               2 (3,8%) проти 4 ( 4,9%);

- УОЗ ХМР -                                        0 проти 3 (3,7%);

- Головний лікар  -                               3 (5,8%)  проти 4 (4,9%);

- Урядова гаряча лінія –                       28 (53,9%) проти 39 (47,6%);

- Народні депутати -                              2 (3,8%) проти 0;

- заступник головного лікаря -              0 проти 1 (1,2%);

- Херсонський контактний центр -       2 (3,9%) проти 0;

- Херсонський міський суд -                 1 (1,9%) проти 0.

 

Усього:                                                               52                             82

 

Таким чином, відмічається значне зменшення кількості звернень, з’явилися звернення до Голови Верховної ради України та народних депутатів.

  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   17 звернень (32,7%) проти 36 звернень (43,9%);

Поліклініка № 2 -   12 звернення (23,1%) проти 22 звернення (26,8%);

Поліклініка № 3 –   9  звернень (17,4%) проти 11  звернень (13,4%);

Дитяча поліклініка № 1 – 2 звернень (3,8%) проти 5 звернень (6,1%);

Дитяча поліклініка № 2 – 2 звернення (3,8%) проти 1 звернення (1,2%);

Стаціонарні відділення – 5 звернення (9,6%) проти 0;

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –  5 звернень    (9,6%)  проти 7 звернень (8,6%) .

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                       40 (76,9%) проти  57 (69,5%);

- від 5 до 10 днів -                            11 (21,1%) проти 21(25,6%);

- більш 10 днів -                                         1 (2,0%) проти 4 (4,9%).

Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2018 р. та 2017р.(понад 30 днів)  не було.

 

           Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   16 (30,8%) проти 23 (28,0 %).

Організація та надання медичної допомоги – 11 (21,1%) проти 13 (15,9%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 25 (48,1%)  проти 46 (56,1%).

 

 

 

Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба