Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

 

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За 2018р.  до лікарні надійшло 121 звернення проти 143 у 2017р.,  у тому числі  10 (8,3%) скарг проти 8 (5,6%) у  2017 року.

            На 10 000 населення цей показник склав 10,4 проти 12,2 у минулому році.

            За 2018 рік до лікарні надійшла 1 подяка.

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президент України  -                     1 (0,8%) проти 2 (1,4%);

- Верховна Рада України                  1 (0,8%) проти 0;

- Кабінет Міністрів України             1 (0,8%) проти 2 (1,4%);

- МОЗ України -                               4 (3,3%) проти 4 (2,8%);

- ОДА -                                             18 (14,9%) проти 28 (19,6%);

- Обласна рада                                  0 проти 1 (0,7%);

- ДОЗ ОДА -                                     13 (10,8%) проти 13 (9,1%);

- УОЗ ХМР-                                   0 проти 4 (2,8%);

- Міський голова -                            8 (6,6%) проти  6 (4,2%);

- Головний лікар  -                           9 (7,4%)  проти  11 (7,7%) ;

- Заступники головного лікаря         0 проти 2 (1,4%);

- Урядова гаряча лінія –                    60 (49,6%) проти 68 (47,5%);

- Народні депутати -                          3 (2,5%) проти 0;

- Херсонський контактний центр     2 (1,7%) проти 0;

- Міністерство соціальної політики   0 проти 1 (0,7%);

- Херсонський міський суд -             1 (0,8%) проти 0;

- Електронне звернення                    0 проти 1 (0,7%);

 

Усього:                                                   121                         143

 

Таким чином, відмічається зменшення звернень до облдержадміністрації.

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -    31 звернення (25,6%) проти 54 звернення (37,7%);

Поліклініка № 2 -    31 звернень (25,6%) проти 39 звернень (27,3%);

Поліклініка № 3 –    21 звернення (17,4%) проти 22  звернень (15,4%);

Дитяча поліклініка № 1 –  10 звернень (8,3%) проти 9 звернень (6,3%);

Дитяча поліклініка № 2 –  5 звернення (4,1%) проти 3 звернень (2,1%);

Дитяча поліклініка № 3 –   0 проти 1 звернення (0,7%);  

Відділення платних послуг –  1 звернення (0,8%) проти 2 звернень (1,4%);

Стаціонар –  7 звернення (5,8%)  проти 3 звернень (2,1%);

Відділ кадрів –  2 звернення (1,7%)  проти 0;

Інші – (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                 13 звернень (10,7%) проти 10 звернення (7,0%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                        85 (70,2%) проти 104 (72,7%);

- від 5 до 10 днів -                              30 (24,8%) проти 32 (22,4%);

- більш 10 днів -                                           6 (5,0%) проти 7 (4,9%).

Порушень терміну розгляду звернень у 2018 р. та 2017р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

  • Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -    20 (16,5%) проти 33 (23,1%).
  • Організація та надання медичної допомоги –  33 (27,3%) проти 25 (17,5%).
  • Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні –  68 (56,2%)  проти 85 (59,4%).

           

 

 

Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба