Звернення громадян

            Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

            Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

            За I квартал 2019р.  до лікарні надійшло 39 звернень проти 23 у 2018р.,           у т.ч. 3 скарги (7,7%), I квартал 2018 року - скарги не надходили.

            На 10 000 населення цей показник склав  3,4 проти 2,0 у минулому році.

 

 

Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      3 (7,7%) проти 0;

- МОЗ України -                                  1 (2,6%) проти 0;

- ОДА -                                                4 (10,2%) проти 3 (13,1%);

- ДОЗ ОДА -                                        2 (5,1%) проти 0;

- УОЗ ХМР -                                       2 (5,1%) проти 0;

- Міський голова -                               2 (5,1%) проти 0;

- Головний лікар  -                               1 (2,6%) проти 0;

- Урядова гаряча лінія –                       20 (51,3%) проти 16 (69,6%);

- народний депутат, депутати -            3 (7,7%) проти 1 (4,3%);

- електронне звернення -                      0 проти 2 (8,7%);

- Херсонський міський суд -                0 проти 1 (4,3%);

- заступник гол. лікаря -                       1 (2,6%) проти 0.

 

Усього:                                                                39                          23

Таким чином, відмічається наявність звернень до Президента України, МОЗ України, депутатів, ДОЗ ОДА, УОЗ ХМР та міського голови (у I кварталі 2018 року такі звернення відсутні), збільшення кількості звернень до Урядової «гарячої» лінії, які пов’язані з державною програмою «Доступні ліки».  

 

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

Поліклініка № 1 -   13 звернень (33,3%) проти 11 звернень (47,8%);

Поліклініка № 2 -   12 звернень (30,8%) проти 5 звернень (21,7%);

Поліклініка № 3 –   5 звернень (12,8%) проти 2 звернень (8,7%);

Дитяча поліклініка № 1 – 3 звернення (7,7%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 2 –  1 звернення (2,6%) проти 0;

Дитяча поліклініка № 3 –  1 звернення (2,6%) проти 0;

Стаціонар -                        2 звернення (5,1%) проти 0;

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –                                2 звернення (5,1%) проти 5 звернення (21,8%).

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                       23 (59,0%) проти  19 (82,6%);

- від 5 до 10 днів -                            16 (41,0%) проти 4 (17,4%);

- більш 10 днів -                                         відсутні.

Порушень терміну розгляду звернень у I кварталі 2019 р. та 2018р.(понад 30 днів)  не було.

Показники терміну швидкого реагування на звернення громадян (до 5-х діб) зменшився, але також відсутній термін реагування більше 10 днів.

 

Характер звернень:

Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   6 (15,4%) проти 6 (26,1%).

Організація та надання медичної допомоги – 6 (15,4%) проти 1 (4,3%).

Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 27 (69,2%)  проти 16 (69,6%).

 

 

 

 

Заступник головного лікаря

з організаційно – аналітичної

та кадрової роботи                                                                Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба