Звернення громадян

Робота зі  зверненнями громадян проводилась у  відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.

          Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.

 

          За I півріччя 2018р. до лікарні надійшло 76 звернень проти 52 у 2018р.,  у тому числі  4 (5,3%) скарги проти 2 (3,8%) у  2018 році.

          На 10 000 населення цей показник склав  6,6 проти 4,5  у минулому році.

          За перше півріччя 2019р. до лікарні надійшла 1 подяка проти 1 подяк у 2018 р.

          Звернення громадян  направлені за адресою:

- Президенту України  -                      3 (4,0%)  проти 0;

- Голова Верховної Ради -                   0 проти 1 (1,9%);

- МОЗ України -                                  2 (2,6%) проти 0;

- ОДА -                                                6 (7,9%) проти 11 (21,2%);

- ДОЗ ОДА -                                        2 (2,6%) проти 2 (3,8%);

- Міський голова -                               4 (5,3%) проти 2 (3,8%);

- УОЗ ХМР -                                        2 (2,6%) проти 0;

- Головний лікар  -                               6 (7,9%)  проти 3 (5,8%);

- Урядова гаряча лінія –                       47 (61,8%) проти 28 (53,9%);

- Народні депутати -                             3 (4,0%) проти 2 (3,8%);

- заступник головного лікаря -             1 (1,3%) проти 0;

- Херсонський контактний центр -       0 проти 2 (3,9%);

- Херсонський міський суд -                 0 проти 1 (1,9%).

 

Усього:                                                   76                        52

 

Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до облдержадміністрації, з’явилися звернення до Президенту України, МОЗ України та УОЗ ХМР. Значно збільшилася кількість звернень до Урядової гарячої лінії, які пов’язані з фінансуванням за державною програмою «Доступні ліки».

  

По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:

 

Поліклініка № 1 -   25 звернень (33,3%) проти 17 звернень (32,7%);

Поліклініка № 2 -   22 звернення (29,3%) проти 12 звернення (23,1%);

Поліклініка № 3 –   9  звернень (12,0%) проти 9  звернень (17,4%);

Дитяча поліклініка № 1 – 6 звернень (8,0%) проти 2 звернення (3,8%);

Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (1,4%) проти 2 звернення (3,8%);

Дитяча поліклініка № 3 – 2 звернення (2,7%) проти 0;

 

Стаціонарні відділення – 7 звернення (9,3%) проти 5 звернень (9,6%);

Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) –  3 звернення    (4,0%)  проти 5 звернень    (9,6%)  .

 

Термін розгляду звернень:

- до 5 днів -                                        43 (56,6%) проти  40 (76,9%);

- від 5 до 10 днів -                             29 (38,1%) проти 11 (21,1%);

- більш 10 днів -                                4 (5,3%) проти 1 (2,0%).

Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2019 р. та 2018р.(понад 30 днів)  не було.

 

Характер звернень:

1.              Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання -   7 (9,2%) проти 16 (30,8%).

2.              Організація та надання медичної допомоги – 15 (19,7%) проти 11 (21,1%).

3.              Звернення, що не повязані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 54 (71,1%)  проти 25 (48,1%).

 

 

 

Заступник головного лікаря 
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи                                                               Л.В. Мартюк

Про лікарню

Стаціонарна служба