Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у КНП “Херсонська міська клінічна лікарня ім. А. і О. Тропіних” за I півріччя 2019р.
- Published in Звернення громадян
- Hits: 1014
- Друк , E-mail
Робота зі зверненнями громадян проводилась у відповідності з вимогами Закону України “Про звернення громадян” та іншими регламентуючими документами.
Усі звернення щоквартально аналізувались, обговорювались в колективах, на оперативних нарадах у заступників головного лікаря.
За I півріччя 2018р. до лікарні надійшло 76 звернень проти 52 у 2018р., у тому числі 4 (5,3%) скарги проти 2 (3,8%) у 2018 році.
На 10 000 населення цей показник склав 6,6 проти 4,5 у минулому році.
За перше півріччя 2019р. до лікарні надійшла 1 подяка проти 1 подяк у 2018 р.
Звернення громадян направлені за адресою:
- Президенту України - 3 (4,0%) проти 0;
- Голова Верховної Ради - 0 проти 1 (1,9%);
- МОЗ України - 2 (2,6%) проти 0;
- ОДА - 6 (7,9%) проти 11 (21,2%);
- ДОЗ ОДА - 2 (2,6%) проти 2 (3,8%);
- Міський голова - 4 (5,3%) проти 2 (3,8%);
- УОЗ ХМР - 2 (2,6%) проти 0;
- Головний лікар - 6 (7,9%) проти 3 (5,8%);
- Урядова гаряча лінія – 47 (61,8%) проти 28 (53,9%);
- Народні депутати - 3 (4,0%) проти 2 (3,8%);
- заступник головного лікаря - 1 (1,3%) проти 0;
- Херсонський контактний центр - 0 проти 2 (3,9%);
- Херсонський міський суд - 0 проти 1 (1,9%).
Усього: 76 52
Таким чином, відмічається зменшення кількості звернень до облдержадміністрації, з’явилися звернення до Президенту України, МОЗ України та УОЗ ХМР. Значно збільшилася кількість звернень до Урядової гарячої лінії, які пов’язані з фінансуванням за державною програмою «Доступні ліки».
По структурних підрозділах звернення розподілилися таким чином:
Поліклініка № 1 - 25 звернень (33,3%) проти 17 звернень (32,7%);
Поліклініка № 2 - 22 звернення (29,3%) проти 12 звернення (23,1%);
Поліклініка № 3 – 9 звернень (12,0%) проти 9 звернень (17,4%);
Дитяча поліклініка № 1 – 6 звернень (8,0%) проти 2 звернення (3,8%);
Дитяча поліклініка № 2 – 1 звернення (1,4%) проти 2 звернення (3,8%);
Дитяча поліклініка № 3 – 2 звернення (2,7%) проти 0;
Стаціонарні відділення – 7 звернення (9,3%) проти 5 звернень (9,6%);
Інші (мешкають за адресою поза Корабельного району) – 3 звернення (4,0%) проти 5 звернень (9,6%) .
Термін розгляду звернень:
- до 5 днів - 43 (56,6%) проти 40 (76,9%);
- від 5 до 10 днів - 29 (38,1%) проти 11 (21,1%);
- більш 10 днів - 4 (5,3%) проти 1 (2,0%).
Порушень терміну розгляду звернень у I півріччі 2019 р. та 2018р.(понад 30 днів) не було.
Характер звернень:
1. Надати матеріальну допомогу для лікування, у тому числі для оперативного втручання - 7 (9,2%) проти 16 (30,8%).
2. Організація та надання медичної допомоги – 15 (19,7%) проти 11 (21,1%).
3. Звернення, що не пов’язані з організацією та наданням медичної допомоги в умовах лікарні – 54 (71,1%) проти 25 (48,1%).
Заступник головного лікаря
з організаційно – аналітичної
та кадрової роботи Л.В. Мартюк